ilczy Opublikowano 2 Września 2016 #1 Opublikowano 2 Września 2016 Witam Serdecznie Mieszkam od 3 lat w domu z lat 90' ocieplony, plastikowe okna podobno drogie ale moim zdaniem są średnio szczelne natomiast dobrze tłumią hałas, brak wiatrołapu Powierzchnia 235 m^2 + powierzchnia nie ogrzewana 60 m^2 poddasza , 60m^2 piwnicy i 30 m^2 garażu z kotłownią Dom wygląda jak dwupiętrowy, aczkolwiek posiada podzielona piętra co sprawia ze ma 4 piętra na każdym po dwa pokoje Bojler 150 l Grzejnik najtańsze aluminiowe 10 żeberek 11 sztuk + popsute głowice (nawet przy zakręceniu niektóre grzejniki grzeją) Instalacja stalowa nie wykonana przez firmę tylko przez jakiegoś znajomego pana który już nie żyje i nie jestem w stanie określić jego kompetencji Obecnie posiadam piec 50 kw który jest zniszczony przez korozje. Jestem amatorem w temacie grzewczym dlatego proszę o pomoc w doborze nowego pieca Myslałem nad : http://www.wyprzedaz.defro.pl/pl/p/AKM-Uni-22-kW/676 http://www.wyprzedaz.defro.pl/pl/p/AKM-MINI-27kW-PRAWY/738 http://www.defro.pl/p,80,komfort-eko.html 25 KW BRB Ekouniversal 25 kw ? https://www.kom-ster.pl/sklep/kotly-c-o/kotly-z-podajnikiem/kociol-z-podajnikiem-moc-12-kw-50-51-52-detail http://www.kotly-pleszew.pl/index.php/oferta-kotlow/kotly-podajnikowe/kociol-kwm-sgr ten kocioł 38 kw podobno z nowoczesnym obrotowym palnikiem jest za 7500 zł Proszę was bardzo o konstruktywne doradztwo w tej sprawie Jeżeli byłoby coś tańszego z dobrym stosunkiem ceny do jakości to bym był zadowolony, ponieważ nie wiem dokładnie jeszcze ile będę miał pieniędzy do zainwestowania
karoka65 Opublikowano 4 Września 2016 #2 Opublikowano 4 Września 2016 A ile tam spalasz i jakiego paliwa przez zimę? Na takie powierzchnie przeważnie sprzedaję max 17kW-owe kotły :)