Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka Pytań Odnośnie Montażu Instalacji Cwu

zachudy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu przyglądam sie mojej instalacji CO i CWU w domu imam kilka pytań:

1. W jaki sposób powinny być łączone rurki obiegu cwu tzn w domu mam połączone tak jakby dwa osobne obiegi i są one połączone "równolegle"( jestem elektrykiem i tak to umie opisać) a wydaje mi śei ze powinny byc "szeregowo" jeden obieg jest na parterze rozciągniety a drugi idzie jako pion na inne pietra, z każdego obiegu zasilonych jest kilka kranów,

2. Czy podłączony bojler powinien być zasilony przez jakiś zawór redukujący przepływ wody CO przez płaszcz czy może być że tak powiem na lużno czy pompa nie bedzie tłoczyć bardziej w bojler niż w instalacje na kaloryfery? Czy może w ten sposób podgrzewam dodatkowo powrót do pieca a to by było już dobre :) 

3. W jaki sposób można by regulować temperature  CWU może jakiś zawór mieszający i termometr do tego, ale jak to powinno wyglądać.

4. Instalator namieszał coś w instalacji CWU dawno temu (chłop już nie żyje) i dzisiaj doszedłem do wniosku że gdzieś w rurkach które są pod tynkiem jest połączona zimna woda do obiegu CWU, myśle tak ponieważ w łazience na parterze odkręcająć prysznic max na ciepłą wode i umywalke też na ciepłą to pod prysznicem jest wrzątek a w umywalce w oda jest lodowata nie ważne czy przekręcę zawór na ciepłą czy zimną wode, 

jest jakiś sposób żeby  to namierzyć bez kuci instalacja jest w rurkach plastikowych zgrzewanych

Mam nadzieje że pisze w miare jasno nie jestem fachowcem ale tez nie jestem kompletnym niedojdą :D

Mam nadzieje że pomożecie gdyby było cos nie jasne to pytajcie postaram sie opisac dokładniej

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie