Skocz do zawartości

Wojtas_R19

Nowy Forumowicz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Wojtas_R19

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź. Jak już wspomniałem jestem raczej nie comprende z techniką, więc tak najzwyczajniej, jak dla przedszkolaka poproszę (ew. na priv jeśli nie chcesz tu pisać). Co rozumiesz pod pojęciem inne sterowanie... ? Pomoc mogę mieć jedynie odtwórczą, czyli "pomoc" zrobi wszystko jak sie jej powie co i jak B) Na wiosne rozbudowuję kotłownię, więc mogę jeszcze cos pomyśleć, ale nie znaczy to, że wycofuję się z oferty sprzedaży. Teraz kotły mam dwa (miałowy i Atmosa), a więc o jeden za dużo i jak ktoś zechce zakupić dobrego, nowego, ekologicznego sprzęta, to pozostaję na razie przy pierwszym pomyśle. Wojtek
  2. Acha! Witam w swoim pierwszym poście. Ponieważ rzadko pisuję, a więcej czytam, nie za bardzo "techniczny" jestem, więc nieczęsto będę sie udzielał, ale do rzeczy. 3 grudnia 2007 r. zakupiłem takowe cudo. Dokładniej kocioł ATMOS DC18S. Długo by opowiadać o co chodzi. Ktos bliski namówił mnie na taką inwestycję nie uprzedzając, że kocioł to jedno a zbiorniki wodne kumulujące ciepło to drugie. I na kocioł plus ladomat plus sterowniki plus pompy kaski i miejsca jeszcze wystarczyło, a na całość (o czym dowiedziałem się po zakupie) już nie. Ponieważ potrzebuję, żeby kocioł ogrzewał dom przez minimum 12-14 h, musiałem powrócić do technologii miałowej, a kocioł "super-hiper-extra-power" nowinkę techniczną odstawić do garażu i szukać mozliwości sprzedaży. Także dochodząc już do sedna. Mam na sprzedaż kocioł ATMOS DC18S używany niecały miesiąc, więc jak nowy, 158% sprawny. Posiadam wszystkie dokumenty, fakturę zakupu, dodatki... Mogę go odsprzedać razem z laddomatem i czym tam jeszcze za naprawdę okazyjną cenę. Dodatkowo przed zakupem możemy wykonac ekspertyzę stanu w firmie, która kocioł mi sprzedała i dostarczyła (albo w jakiejkolwiek innej). Wiadomo - posiadając fakturę i gwarancję szczęśliwy nabywca pieca jest równiez pełnoprawnym "konsumentem" gwarancji. Chętnych zapraszam do kontaktu mailowego: [email protected], lub przez kom. 0602 75 27 27. W rozsądnych godzinach staram sie odbierać i rozmawiać rzeczowo B) Na życzenie mogę wykonać fotki, ale ponieważ jest to sprzęcik nowy, to najłatwiej wygląd sobie wygooglać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.