Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzenie palnika


Krzysztof1989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio podczas rutynowego czyszczenia pieca oraz przeglądu palnika/paleniska zauważyłem iż spoina na spawie palnika wykonanego ze stali żaroodpornej dosłownie

uległa wykruszeniu. Zastanawiam się czy ktoś z was miał już taki problem kiedyś oraz czy jest to generalnie możliwe, gdyż według mnie jest to po prostu wada fabryczna

wykonanego spawu już na etapie produkcji palnika.

Dodam tylko że jest to piec na pellet, HT Das Pell Lux GL 15kW , posiadam go 4 sezon grzewczy. Od serwisu technicznego firmy dostałem informacje iż oczywiście okres gwarancyjny  na dany palnik już minął , gdzie w moim odczuciu na spawy powinna być dożywotnia gwarancja gdyż w tym wypadku blacha powinna pęknąć w innym miejscu ale nigdy na dobrze wykonanym spawie bez różnicy czy palnik jest poddawany procesom cieplnym, bo w końcu do tego został wykonany.

Zastanawiam się czy można w jakiś sposób zawalczyć jednak o wymianę takiego palnika pomimo upływu okresu gwarancyjnego ponieważ nie jest on zużyty a poprostu źle wykonany.

 

Pozdrawiam

PALNIK - USZKODZENIE.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle o tym szczerze powiedziawszy , natomiast wkurzający jest fakt że płacisz za coś kupę kasy a  potem w swoim zakresie musisz szukać człowieka który to dobrze zrobi i jeszcze musisz to opłacić ze swoich pieniędzy. Fajnie by było gdyby jednak serwis wyszedł z taką propozycją że mogą przyjechać, odebrać palnik, na czas naprawy wstawić inny przejściowy a potem znów przyjechac i zamontować już pospawany. Ja nawet byłbym w stanie za to zapłacić te parę złotych związanych z jakimś dojazdem/wysyłką czy czymkolwiek, natomiast informacja na zasadzie :

Palnik nie podlega gwarancji, kup pan nowy będzie pan zadowolony, a no i ewentualny serwis tego palnika też zapewnimy :)

nie tak to powinno wyglądać, bo w tym kraju wszystko jest fajnie do czasu zakupu, potem panie radź se pan !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
47 minut temu, Krzysztof1989 napisał:

cześć ,

a jaki odzew ze strony producenta?

pozdrawiam

Po zgłoszeniu problemu  do producenta otrzymałem odpowiedź, że już po gwarancji ale mogę zakupić nową część z sporym rabatem z racji krótkiego czasu użytkowania kotła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.