Skocz do zawartości

pasik1002

Stały forumowicz
  • Postów

    345
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana pasik1002 w dniu 30 Stycznia 2013

Użytkownicy przyznają pasik1002 punkty reputacji!

O pasik1002

  • Urodziny 10.02.1988

O sobie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dębowiec
  • Zainteresowania
    Hydraulika i Klimatyzacja

Ostatnie wizyty

4 385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pasik1002

Doświadczony Forumowicz

Doświadczony Forumowicz (8/14)

  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

1

Odpowiedzi społeczności

  1. na początek na pewno musisz wymienić rury z pexa w kotłowni proponuje wyjść z pieca rurami cu28 do trójnika na bojler , dalej do zbiornika i instalacji c.o ile sie da rurami cu 22. dodatkowo oba zbiorniki podłączyć szeregowo z powrotem zrobić to samo. na nitce do bojlera wstaw zawór regulacyjny( grzybkowy ). jak tak to podłączysz będziesz widział czy będzie konieczność wymiana rur do grzejników . i obowiązkowo zabezpieczyć kocioł jeżeli producent pozwala układ zamknięty to wstawić zawór dbv-1 a jak nie to zrobić z tego układ otwarty
  2. nazwałbym to przynajmniej masakrą hydrauliczną . 1.w domu masz bombę układ zamknięty ( brak wężownicy schładzającej , bądź zawowu dbv-1) 2. kocioł jak na 80 m2 za duży 3. zasilanie i powrót zrobione z pexa 20 a przekrój wewnętrzny na złączce zaciskanej to 13 mm tak mały układ powinien dobrze chodzić na 1 biegu a nie 3 a powiedz mi ile masz wężownic w zasobniku solarnym 1 czy 2 ??
  3. chciał bym przez to uzyskać oszczędność przez to że nie musiał bym wyłączać pompy jak mi w piecu wygaśnie. pompa załączała by sie jak różnica między zasilaniem a powrotem była by większa niż 10 stopni. a cena podobna do tradycyjnego termostatu przylgowego
  4. Witam jestem na etapie montowania pompy kotłowej i myślę nad sterowaniem dla niej znalazłem coś takiego http://allegro.pl/termostat-roznicowy-sterownik-solarny-modul-pompa-i5182617833.html co myślicie o takim rozwiązaniu ???
  5. a zobacz tak z ciekawości czy dobrze podłączyli fazę do kotła bo jeśli sie pomylili może to być problemem zdejmik pokrywę sterownika ( tam gdzie masz te 2 pokrętła do regulacji ) i zobacz próbówką cz na "L" jest faza
  6. kup sbie coś takiego http://allegro.pl/zawor-kulowy-1-2-mocny-ze-srubunkiem-kurier-24h-i3556974727.html i wymień ten po lewej stronie u góry jak to powiedział kol automatyk
  7. to ze jest czysty nie znaczy że działa mogła sie klapka zniekształcić i nie domyka najprościej zdemontować i dmuchnąć do niego w wtedy wiadomo czy działa czy nie. jeśli masz tylko hydrofon nie ma konieczności zakładania naczynia przeponowego bo jest nim hydrofor . oczywiście pod warunkiem że nie ma zaworu zwrotnego na dolocie zimnej wody do bojlera
  8. jak zastosujesz syfon nr 2 to będziesz musiał dodatkowo dawać odpowietrznik. nr 1 jest lepszy. sprawdź czy zawór zwrotny działa poprawnie jak będziesz miał to rozebrane.
  9. widocznie zawór zwrotny nie działa . jeśli używasz cały czas pompki możesz zrobić syfon przed zasobnikiem wtedy grawitacja ie zadziała i nie będzie wychładzało ci wody albo zmień zawór z klapowego na sprężynowy
  10. na pewno nie są gorsze powiedział bym nawet że lepsze są danfossy
  11. gdzieś ten gaz musi wyciekac
  12. tak jak mówi kris polutuj wymiennik lutem twardym albo zanieś komuś żeby ci to polutował
  13. ja ten układ zrobił bym tak dodał bym pompę kotłową. wyjaśnijcie mi o co chodzi z tym podłączeniem ( czerwone kółko )
  14. ja bym sie zastanowił nad sprzęgłem hydraulicznym przed rozdzielacz i dodatkową pompę kotłową . po co ta zimna woda do cyrkulacji ??
  15. może jest przytkany dopływ powietrza do świeczki (powinna tam być taka opaska którą reguluje sie płomień )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.