Skocz do zawartości

akon81

Forumowicz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o ogrzewaniu

  • Co ogrzewam?
    Dom 150m2
  • Instalacja
    grzejniki aluminiowe 10szt.
  • Kocioł
    pelletowy z podajnikiem SAS Bio Compact Plus 12kw

O sobie

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia akon81

Żółtodziób

Żółtodziób (2/14)

  • Miesiąc później
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Pierwszy post
  • Starter dyskusji

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. @Mleczkowy DHCP włączone, wtedy po chwili gdy będzie prawidłowe połączenie do adres IP i resztę ustawień zaciągnie Ci automatycznie. Włącz DHCP i przejdź do Rejestracja wtedy jeśli wygeneruje Ci kod to oznacza że jest połączenie.
  2. Cześć. Niestety z Play dałem sobie spokój. Udało mi się załatwić mobilny internet z Tmobile i router w kotłowni zamontowałem i śmiga bezproblemowo. Czekam aż skończy mi się umowa na ten światłowód w Play i żegnam się z tą padaką.
  3. Dziękuję za informację, ja tymczasowo rozwiązałem problem łącząc się przez stary modem z internetem mobilnym LTE 4G. Na nim działa ok. Mam nadzieję, że Tech wprowadzi jakąś poprawkę bo też mi się wydaje, że zwalają na Play bo sami nie mogą tego ogarnąć.
  4. Witam, czy udało się wam ogarnąć to jakoś? Ja mam również problemy ze sterownikiem TECH. Mam kocioł SAS Bio Compact Plus. Niby wszystko się udało skonfigurować po stronie kotła i apki i zaczęło działać ale po chwili przestaje reagować. Gdy zmienię ustawienia z DHCP na adres np. 192.168.1.100 znów zaczyna działać ale znów tylko na chwilę. Jak zmienię na DHCP to znów działa przez chwilę. Jakby coś blokowało połączenie. Również mam internet światłowód z Play. Dzwoniłem do Tech i od razu zapytał się konsultant w jakiej sieci. Jak powiedziałem że Play to powiedział że nie będzie działało bo blokują porty i coś tam jeszcze mieszają że nie mogą nic z tym zrobić. Jak napisałem do Play o odblokowanie portu 2000 to odpisali że oni nie blokują żadnych portów. I jestem w kropce.
  5. Dzwoniłem jeszcze raz do TECH-a i zapytał w jakiej sieci mam internet. Jak powiedziałem, że światłowód w Play to powiedział, że mają problemy z play, coś pozmieniali, pozabezpieczali i nie będzie działało. Czy ma ktoś działający emodul w połączeniu przez PLAY?
  6. Dzwoniłem do TECH-a i tylko tyle się dowiedziałem, że w ten sposób nie będzie to działało i skoro zrywa połączenie to tylko stałe łącze pomoże... Jakoś nie jestem przekonany bo widziałem w necie że mają ludzie takie połączenia i im działa.
  7. Jestem w trakcie instalacji kotła SAS Bio Compact Plus 12kw. Mam problem z połączeniem internetowym kotła do aplikacji emodul. Jako że w kotłowni nie mam możliwości przeciągnięcia kabla z routera głównego, chciałem wykorzystać stary router TP-Link MR3420 jako bridge aby łączył się przez wifi z routerem głównym i po kablu przesyłał net do kotła. I wszystko w zasadzie się udało. Tp-link skonfigurowałem wg. filmu youtube.com/watch?v=7XAGXfZFqF8, daje internet przez kabel. Podłączyłem do kotła, zarejestrowałem w aplikacji, wygenerowałem kod, wszystko się powiodło. Ukazały się kafelki więc niby wszystko ok. Zmieniłem kilka ustawień np. temp. zadana C.O czy CWU. i myślałem że jest wszystko ok. Jednak po chwili przestało wszystko działać jakby zrywało połączenie. Przestawiłem ustawienia z DHCP i ustawiłem ręcznie IP na 192.168.1.100 i zaczęło znów działać ale tylko znów na chwilę i to samo. Po ponownym włączeniu DHCP znów ok tylko na chwilę. Coś blokuje połączenie? Czy ktoś ma pomysł co to może być? Może lepiej kupić zwykły wzmacniacz sygnału zamiast tego routera? Sam już nie wiem o co chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.