Jestem w trakcie instalacji kotła SAS Bio Compact Plus 12kw.
Mam problem z połączeniem internetowym kotła do aplikacji emodul. Jako że w kotłowni nie mam możliwości przeciągnięcia kabla z routera głównego, chciałem wykorzystać stary router TP-Link MR3420 jako bridge aby łączył się przez wifi z routerem głównym i po kablu przesyłał net do kotła. I wszystko w zasadzie się udało. Tp-link skonfigurowałem wg. filmu youtube.com/watch?v=7XAGXfZFqF8, daje internet przez kabel. Podłączyłem do kotła, zarejestrowałem w aplikacji, wygenerowałem kod, wszystko się powiodło. Ukazały się kafelki więc niby wszystko ok. Zmieniłem kilka ustawień np. temp. zadana C.O czy CWU. i myślałem że jest wszystko ok. Jednak po chwili przestało wszystko działać jakby zrywało połączenie. Przestawiłem ustawienia z DHCP i ustawiłem ręcznie IP na 192.168.1.100 i zaczęło znów działać ale tylko znów na chwilę i to samo. Po ponownym włączeniu DHCP znów ok tylko na chwilę. Coś blokuje połączenie? Czy ktoś ma pomysł co to może być? Może lepiej kupić zwykły wzmacniacz sygnału zamiast tego routera? Sam już nie wiem o co chodzi.