Skocz do zawartości

MariuszS

Forumowicz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia MariuszS

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc później
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Starter dyskusji
  • Pierwszy post

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. W routerze/ modemie PLAY trzeba wyłączyć firewalla. Ja testowałem wszystko i tylko wyłączenie firewalla spowodowało że moduł łączy się z internetem ( minęło już kilka miesięcy i ani razu nie było problemu). Najlepiej włączyć DHCP i moduł sam zaciągnie dane. To że moduł od pieca nie chce się połączyć nie musi być spowodowany błędnymi danymi. U siebie też to testowałem. Router blokował port 2000 na około 6 godzin po tym czasie moduł się rejestrowal działał chwilę i było później znowu miał problem z rejestracją. Działo się to bez zmiany adresów IP itp w module. Ja polecam wyłączenie firewalla włączenie DHCP w module i routerze i wszystko będzie działać.
  2. A kto jest usługodawca internetu?
  3. Udało mi się problem rozwiązać. Play nie blokuje żadnych portów. Tutaj Tech wprowadza w błąd. Niestety Play ma tak agresywnego faierwalla w routerze (i bardzo dobrze) że blokuje sterownik Tech. Po wyłączeniu firewalla w routerze wszystko działa prawidłowo i to chwilowo jedyne rozwiązanie problemu. Pisałem w tej sprawie do Techa ponieważ zauważyłem że aplikacja (a raczej ich serwer) po wiosennej aktualizacja się zapętla i ciągle odpytuje sterownik. Router wychwytuje te ciągłe zapytania jako atak i blokuje sterownik. Szkoda że Tech pomimo dokładnego opisania problemu i rozwiązaniu problemu przeze mnie nadal nie chce pomagać swoim klientom tylko nadal wprowadza w błąd z tą blokada portów.
  4. Dzień dobry Mam problem z rejestracją sterownika Tech i działaniem aplikacji eModul Pieca używam od 2019 roku i problemy pojawiły się na przełomie kwietnia i maja tego roku. Aplikacja działa około 6h po tym czasie przestaje działać na około 6h i tak non stop. W momencie kiedy nie działa nie można zarejestrować modułu w sieci. Kiedy zadzwoniłem na infolinię Techa dowiedziałem się że mam blokadę portu 2000. Co zrobiłem po tej informacji to zmienilem usługodawcę na Orange a był Play. Problem dalej ten sam. Dostałem odpowiedź mailową od Orange że nie blokują portu 2000 w Play potwierdzili mi to telefonicznie. Na sterowniku miałem wyłączone DHCP i parametry na sztywno. Włączyłem DHCP i problem nadal jest ten sam. W czasie kiedy nie można zarejestrować sterownika wziąłem laptop i podłączyłem pod kabel LAN od pieca internet działa na laptopie normalnie zrobiłem test z portem 2000 jest stroną do testowania czy port 2000 nie jest blokowany i wyszło że port jest dostępny. Nie wiem co robić. Problemy zaczęły się po pracach serwisowych Techa. Nie wiem czy to przypadek ale czasami kiedy Tech przeprowadzał prace serwisowe to też nie dało się zarejestrować modułu. Ale po zakończeniu prac serwisowych wszystko zaczynało działać prawidłowo. Serwis Tech wali ścieme że tylko ja mam taki problem i nie jest to jakaś duża awaria ale wystarczy poczytać oceny pod aplikacja eModul i dużo osób od wiosny ma ten problem. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
  5. Dzień dobry Mam ten sam problem. Nie działa na sieci Play oraz Orange. Dodatkowo Orange przysłało maila w którym informują że nie blokują portu 2000 a Play potwierdziło to przez telefon. U mnie sterownik działał prawidłowo od 2019 roku. Problem pojawił się na przełomie kwietnia i maja 2024. Włączenie DHCP bądź ustawienie parametrów na sztywno nic nie zmienia. U mnie sterownik działa 6h i na 6h zrywa połączenia i tak non stop. Czy Panu udało się rozwiązać problem? Może ktoś wie co zrobić? W opiniach pod eModul dużo ludzi ma ten problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.