Skocz do zawartości

lukaasch

Nowy Forumowicz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukaasch

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Pierwszy post
  • Starter dyskusji

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Rozmawiałem dziś z hydraulikiem, gdyż noszę się z zamiarem zamontowania tego zaworu. Hydraulik jest sceptyczny wobec tego podejścia, twierdzi że kocioł będzie taktował i że takie rozwiązanie jak ten zawór nadmiarowo-upustowy stosuje się na pionach w dużych instalacjach. U mnie są 3 grzejniki + drabinka w łazience, rury od pieca to 15-stki ;/ Mimo tego, wg Ciebie warto spróbować? Chcę też dodać, że próbowałem też przymykać zawór od zasilania (ten czerwony z dławikiem), żeby wpuszczać mniej wody do instalacji i zredukować szumy ale efekt nie jest zadowalający. Czy zawór nadmiarowo-upustowy nie działa na podobnej zasadzie jak przymknięcie zaworu za zasilaniem? Daj znać, co o tym myślisz. W Tobie (i w moim hydrauliku) ostatnia nadzieja 😉
  2. Oki, dzięki Na pewno spróbuję z tym zaworem 💪 "Zawór, montowany na bajpasie, przeznaczony jest do utrzymania stałego ciśnienia na pompie cyrkulacyjnej w zamkniętych układach grzewczych" Kurczę, z tego co się orientuję, to mam instalację otwartą (kocioł ma naczynie wzbiorcze). Ma to jakiś wpływ na działanie tego zaworu? To info, które zacytowałem pojawia się na obu aukcjach.
  3. Wiesz, rzuciłem mu to hasło : "zawór nadmiarowo-upustowy" , bo coś o tym czytałem (nie znam się ogólnie na tych sprawach). On nie wiedział o jaki zawór chodzi, spytał czy chodzi o ZAWÓR RÓŻNICOWY (to chyba to samo? ) i powiedział, ze w tym wypadku nic to nie da. Kiedyś czytałem, że zawór ten montuje się za zasilaniem na wyjściu z pieca (u mnie rurka druga od lewej). Przed czy za zaworem z dławikiem? (ten czerwony)
  4. BERETTA CIAO 24 C A I LX kocioł dwufunkcyjny z otwartą komorą spalania, 9-24kW Hydraulik był u mnie i jedyne co jeszcze zostaje chyba to elektroniczna ingerencja w pompę, aby ustawić żeby pracowała na najniższym (słychać ją bardzo w zaworach, na 99% chodzi tu o pompę). Pompa Grundfos UPM3S 15-60 (wbudowana w kocioł)
  5. Biegów się nie dostosuje (pompa w kotle to automat, nie można zmieniać biegów). Jeżeli chodzi o kryzowanie grzejników, to próbowałem chyba wszystkich konfiguracji (na wszystkich szumi, w końcu zostawiłem maxymalny przepływ i zdjąłem głowice termostatyczne, tak jest najciszej). Ale to tak poza tematem.
  6. Witam, w dzień chodzi u mnie ogrzewanie gazowe, jednak ze względu na szumy w instalacji (za małe średnice rur, nic się raczej nie da z tym zrobić) , zmuszony jestem w nocy się dogrzewać grzejnikiem elektrycznym. Posiadam jeden grzejnik olejowy - nie powiem, dobrze grzeje, jednak zanim się rozgrzeje, grzejnik strasznie "strzela". Chciałbym się Was poradzić, jaki rodzaj grzejników elektrycznych byście mi polecili (przede wszystkim niestrzelające 🤪)? Interesuje mnie przede wszystkim to, czy warto w moim przypadku zainteresować się promiennikami podczerwieni czy lepiej grzejnik olejowy, konwekcyjny lub jakiś inny może? Chodzi mi głównie o to, aby kiedy jest 0 stopni lub mniej, zapewnić w mieszkaniu akceptowalną minimalną temperaturę, bo na tę chwilę wygląda to tak, że zimą wstaję i uruchamiam rano ogrzewanie a mieszkanie jest całe wyziębione, co raczej nie jest dobre. Mam 3 pokoje do ogrzania. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam 😉💪
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.