Dzień dobry. Chciałbym tylko zdementować to co pisze autor. Ten Pan, zakładam, że syn właścicieli nigdy do nas nie dzwonił.
Sami właściciele, byłem osobiście na miejscu, zadawali bardzo dużo pytań, ale na każde uzyskali satysfakcjonującą odpowiedź. Nigdy nie było z ich strony kontaktu do firmy z informacją, że dzieje się coś niedobrego z kotłem.
Problem, który klient opisuje jest kwestią nastaw na sterowniku. Parametry, które są zamieszczone na zdjęciach odbiegają od poprawnych.
Na koniec dodam, że kocioł został zamontowany dokładnie 230 metrów od firmy. Szkoda, że nikt nie pofatygował się i nie przyszedł do nas zgłosić problemu. Wszystkie kotły naszych klientów są pod stałą naszą opieką. Klienci objęci są dodatkową 24 miesięczną gwarancję na poprawność instalacji.
Jeśli w dalszym ciągu ma Pan problem z kotłem gorąco zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.
Pozdrawiam,
Tobiasz Lipiński
P.U.H. "Lipiński" Tobiasz Lipiński
ul.Ełcka 43, 19-200 Grajewo
tel.531-920-947,@ puh.lipinski@gmail.com