tak..... jak będzie można tak łatwo kupić ten eko luzem jak teraz i to jeszcze po 18 to z pewnością ułatwiają klientom... tym bardziej że z własnym odbiorem.... ciekawe jak z workowanymi bedzie, czy zmniejsza nakład
A czy w profilu trzeba uzupełniać swoje dane? Bo tam pisze edytuj dane, a wcześniej nic nie wpisywałam.... czy to coś daje czy jest tylko jakby się chciało zmienić po już złożonym zamówieniu?
w sensie? że zamulają komputer? czy że przez nie usunięcie wyskakują błędy?
Mnie teraz tuż przed zamknięciem przekierowało do kasy z karlikiem, ale oczywiście brak połączenia z serwerem i potem juz nie ma towaru.....
chyba dobre łącze.... mi tak muli już z pozycji koszyka, że nie udało się połączyć z serwerem i obliczyć kosztów, a jak w końcu przeszło do kasy to towar nie dostępny..... To ile w sumie udało się kupić i w jakim czasie?
ok dzięki, mam nadzieję że się w końcu uda bo już 4 dzień siedzę i już mnie nerwy biorą.... 😉
a kiedy teraz można się spodziewać karlika, może jesteście bardziej zorientowani? Bo pieklorz chyba wczoraj był o 10.29, a karlik nie pamiętam już
A takie pytanie, jak jestem w kasie i wszystko niby wypełnione ok, tylko brak dostępności towaru w ramce (bo mnie dwa razy wywaliło spowrotem do koszyka wcześniej) to czekać aż puszczą znów towar i kliknąć złoż zamówienie i zapłać w tej zakładce czy jak to rozegrać?