Cześć,
Posiadam pompę ciepła Haier 8 kW - AU082FYCRA (HW) i jestem z niej bardzo zadowolony. Istnieje jednak wiele wkładów i rozwiązań dotyczących monitorowania tej pompy ciepła. Ale producent Haier opracował już sprzęt (ucieczkę) do podłączenia komputera PC lub przez RS485 i protokół modbus, a także powinien mieć oprogramowanie przynajmniej do monitorowania pracy pompy ciepła. Pompa ciepła ma ustawienie przełącznika DIP BM2_5 na monitorze przełącznika PC / MODBUS.
A teraz pytanie do społeczności, a mianowicie: czy ktoś skontaktował się z obsługą Haier w RP w sprawie informacji dotyczących zakupu wyjazdu i udostępnienia oprogramowania (1 licencja) do już zakupionej pompy ciepła. Wydaje mi się, że wsparcie serwisowe Haier w RP działa. Na Słowacji jest to wsparcie sprzedaży sprzętu AGD. Przyjęło się, że producent zapewnia użytkownikowi również wsparcie przy zakupie wyjazdu (dowolnego typu) do podłączenia komputera i oprogramowania (1 licencja) lub posiada aplikację na telefon komórkowy.
Mój polski nie jest dobry
Z poważaniem