Skocz do zawartości

MaciejG

Nowy Forumowicz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MaciejG

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, może Wy mi poradzicie. Po zmianie operatora internetu nie mogę połączyć się z modułem videnet. Najpierw na serwisie igneo.pl byłem cały czas offline (od czasu zmiany operatora internetu), po usunięciu urządzenia i próbie dodania go na nowo nie przechodzę weryfikacji. Gdzieś na forum podpowiedziano mi żeby dostawca internetu odblokował porty, cokolwiek by to znaczyło. Dostawca internetu twierdzi że żeby odblokować porty, musi mieć więcej danych o tym urządzeniu. Proszę o poradę. Wcześniej miałem orange i nie było takiego problemu, teraz mam światłowód od lokalnego dostawcy. Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.