Skocz do zawartości

palacz5klasy

Forumowicz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia palacz5klasy

Ciekawy

Ciekawy (3/14)

  • Oddany Unikat
  • Współtwórca
  • Od roku na pokładzie
  • Pierwszy post
  • Tydzień pierwszy zaliczony

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nie chce go rozbierać na części pierwsze. Chce wyczyścić środek gardzieli i wymienić ta uszczelki które są na korpusie pomiędzy palnikiem a kotłem.
  2. Witam. Pytanko ws czyszczenia sv200. Zamierzam zdemontować palnik i powymieniać uszczelki, sznury i dobrze wyczyścić gardziel z tego zgorzela. Czy są tam jakies knyfy na które trzeba uważać czy wystarczyć zwyczajnie porozkręcać wszystkie śruby i złożyć do kupy. Pozdrawiam
  3. Wszystko się zgadza, tylko po co ten zapis w instrukcji Sterownik steruje niezależnie dwoma procesami: a) regulacją temperatury z płynną modulacją mocy b) regulacją procesu spalania
  4. W takim razie po co producent wypuszcza taki sterownik jak Argos PID skoro nie można ustawić mocy minimalnej jak ona jest tak istotna do procesu spalania. I jakie ustawienia byłyby najlepsze bo już zgłupiałem.
  5. W taki razie jak zablokować moc minimalną w Argos PID. Ja już kombinowałem na różne sposoby z ustawieniami czasów i w sumie efekt jest ten sam. Kocioł i tak w takich temperaturach jak teraz to ciągle się odstawia.
  6. Trochę źle mnie zrozumieliście z tymi rurami. Oczywiście że izolowanie rur ma sens, sam mam wszystkie zaizolowane. Chodzi o to że element palnika wystający poza obrys kotła u mnie ma prawie 100 stopni i daje ciepło w kotłowni jakbym miał tam 3 grzejniki, gdybym nie zaizolował tych rur to wiele ciepła bym nie stracił. Mój stary "nieekologiczny" kopciuch był tak zaizolowany że w kotłowni musiałem kilka rur odsłonić bo było za chłodno. Teraz 5 klasa i okna w kotłowni już nie zamykam wcale. Mam tylko nadzieje że ślimak jest z dobrej stali.😃
  7. Wszystko o czym piszesz ja już zrobiłem i nie wiele to dało. Kocioł emituje tyle ciepła w kotłowni że izolowanie rur w zasadzie nie ma sensu.
  8. W którym miejscu podajnika mierzysz temperaturę??
  9. A czy zaślepienie tego otworku nie spowoduje przesunięcie żaru głębiej tym samym obniżając temperaturę podajnika na zewnątrz.
  10. Zauważyłem w dwóch przypadkach niżsża temperature na podajniku gdzie dmuchawa była z przesłoną. Ja osłony nie posiadam, więc może to kwestia zbyt dużego ciągu kominowego.
  11. Niestety nic z tym nie zrobisz. Ten element palnika będzie gorący i w kotłowni bedzie ciepło. Poza tym że kocioł sprawuje sie u mnie znakomicie to ta gorąca część niestety w mojej opinii jest dość uciążliwa, zwłaszcza latem w małej kotłowni.
  12. Tak. Lekko popukaj śrubokrętem płaskim. Nie wiem czy to kwestia fotki bo wydaje się jakby ta pozioma płytka na której zarosła ci zgorzel lekko zapada się na środku i dlatego ruszt nie dochodzi ci do końca.
  13. Podczas czyszczenia część tego uszczelnienia mi zeszła ale kanału powietrznego tam nie zauważyłem. Przy następnym czyszczeniu zajrze tam jeszcze raz dokładniej. PS. Usuń tę zgorzel bo ona ci blokuje dosunięcie rusztu do końca.
  14. Założyłem przy palniku 0,5 metra wężyka metalowego karbowanego
  15. W dwóch miejscach na korpusie palnika tam gdzie jest mniej szczeliwa zauważyłem przebarwienia na farbie. Czy to może świadczyć że w tym miejscu jest jakaś nieszczelność? Tam przy połączeniu z kotłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.