Skocz do zawartości

Dzakson

Nowy Forumowicz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dzakson

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Starter dyskusji

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hehe, nie lubię siedzieć bezczynnie więc zdążyłem skontaktować się z serwisem Ariston PL i otrzymałem informację, że wczoraj nastąpiła awaria serwera we Włoszech stąd te problemy. Wynika z tego, że póki Ariston będzie wspierał produkt póty będzie dostęp do usługi sterowania WiFi. Ciekawe co potem? W każdym razie problem rozwiązany - wina producenta w przerwie w świadczeniu usługi. Temat można zamknąć, a informacja niech zostanie - może komuś się przyda.
  2. Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Lydosa od lutego br. . Co prawda zawiesiłem i podłączyłem go ok. miesiąca temu ale... remont się trochę przeciągnął. W każdym razie mam problem z tym zacnym urządzeniem. Sam podgrzewacz działa świetnie ale utraciłem możliwość sterowania nim z poziomu telefonu. Podgrzewacz łączy się z siecią, przestaje mrugać dioda wifi ale nie pojawia się symbol na wyświetlaczu. Po chwili dioda znów zaczyna mrugać i tak w kółko. Łączy się i rozłącza. Sprawdziłem połączenie od strony routera i faktycznie bojler zgłasza się i jest widoczny jako klient ale po chwili znika z listy (rozłącza się). Nie poddałem się i wykonałem następujące czynności : - zresetowałem router (ostatecznie kilkukrotnie) - wyłączyłem podgrzewacz przyciskiem - odłączyłem podgrzewacz od prądu - konfigurowałem nowe połączenie w aplikacji na telefonie - zmieniałem ustawienie zabezpieczeń na routerze - głaskałem podgrzewacz po górnej pokrywie i chwilę z nim rozmawiałem - instalowałem aplikację na innym telefonie - podłączałem bojler pod inną sieć wifi Bojler na pewno jest w zasięgu domowej sieci wifi bo w trakcie konfiguracji na telefonie jest widoczna i można ją zapisać w pamięci bojlera. Nie chcę jednak na stałe się połączyć. Podejrzewam, że jest to problem samego podgrzewacza bo inne urządzenia które mam w domu i są podłączone do internetu działają bez problemu. Ogólnie od strony udostępnienia internetu i routera nic się nie zmieniło a dostęp do niego z aplikacji straciłem :( Dodam, że do dzisiaj rana wszystko działało jak należy. Czy ktoś miał może podobny problem? Wiem, że urządzenie nie jest jakoś specjalnie popularne na naszym rynku ale może jednak ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem w tym lub innym urządzeniu Ariston. Jeszcze przyszło mi do głowy, że połączenie realizowane jest przez jakiś serwer pośredniczący Ariston'a ale ... nie wydaje mi się. Jeszcze jedna sprawa - czy ktoś miał styczność z serwisem Ariston i czy jest możliwość zamówienia serwisanta do domu? Przyznam, że wolałbym podgrzewacza nie demontować i pozbywać się ciepłej wody na... jakiś czas. Będę wdzięczny za pomoc.
  3. Dzakson

    Dzień dobry

    Cześć Wypada się przywitać :) Cześć i czołem wszystkim forumowiczom i forumowiczkom :) Pomyślałem o założeniu profilu na forum ponieważ zdarza mi się z niego korzystać, może będę mógł podzielić się w końcu swoją wiedzą/doświadczeniami z innymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.