Skocz do zawartości

nowato

Nowy Forumowicz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o ogrzewaniu

  • Co ogrzewam?
    dom
  • Instalacja
    Grzejnikowa
  • Kocioł
    Lidia Compact 5-25

O sobie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ciechanów

Ostatnie wizyty

1 405 wyświetleń profilu

Osiągnięcia nowato

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. W kamienicy zrobiłbym pompę ciepła powietrze-powietrze, czyli klimatyzator + w łazience grzejnik elektryczny. Co prawda to nie kamienica, ale chodzi i hula że aż miło:
  2. Tam, gdzie mieszkałem jeszcze do niedawna miałem zainstalowaną kozę na pelet z płaszczem Cadel. Rozważałem też postawić Lidię w kuchni ale wygrała koncepcja kozy. Lidia i red mają szczelną komorę i niebałbym się jej postawić poza kotłownią.
  3. Witam Jestem użytkownikiem kotła Lidia Compact, tej pierwszej wersji, najstarszej oraz instalatorem m.in. kotłów Lidia. Mam na swoim koncie zainstalowane Lidki compakty jak i Proplusy. Ciężko mi było przebrnąć przez cały ten wątek, ale jakoś podzielony na parę dni, i się udało. Opowiem Państwu jak jest u mnie. Moi klienci, którym zainstalowałem kotły, raczej jestem pewien, że nie znają numeru telefonu do Wentora, nie znają też procedury zgłoszeniowej. Skąd wiem? Kilka dni temu zadzwonił do mnie klient, że coś nie tak. Pojechałem, zobaczyłem, skonsultowałem z serwisem, poczekałem do następnego dnia, odebrałem podzespół od kuriera, zainstalowałem u klienta i tyle. Nie wiem, czy w innych firmach macie taką obsługę serwisową. Ja mam. I moi klienci przez to też. Kilka razy odebrałem telefon od kogoś z bardzo daleka (jestem z Cichanowa ), żebym sprzedał mu Lidkę. Przeważni chodzi o kasę. I te namowy, że on ma swojego instalatora, że kumaty, że da radę, że nie będzie problemu z gwarancją itd. A potem wychodzą takie kwiatki. Moje kotły mam zainstalowane w okolicy do 150 km, no może poza wyjątkami, gdzie rodzinie i przyjaciołom zamontowałem. Ale to tym bardziej moja odpowiedzialność dotycząca instalacji i wsparcia w użytkowaniu. Ale normalnie to staram się nie tracić kontaktu po zainstalowaniu urządzenia. Ot taka krótka odpowiedź instalatora Wentora. Tu moja Lidka na youtubie : a tu mojego klienta: https://youtu.be/Sg3hUBiBP3c Bez reklam proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.