Skocz do zawartości

Rafal2018

Forumowicz
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

758 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rafal2018

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Mam update na innym forum- przekleje teksty później, mam duzo pracy (sezon sie zaczął) Ogólnie się udalo, jedynie nie sprawdziłem inwertera jeszcze.
  2. Ps. Projekt zamknął się poniżej 25k netto. Czekam na pieniądze i mam nadzieje ruszyć do lata.
  3. Na innym forum ktoś napisał do mnie taki post: może ktoś wypowiedzieć się na temat tego inwertera? To brzmi tak dobrze, ze aż jest nieprawdopodobne. Bez urazy, ale może ktoś obeznany w temacie wbić w to przysłowiową merytorycznie podparta „szpilę”? Nie dość, ze Polski produkt i wspieramy nasza gospodarkę, to w dodatku dobre i tanie. Poprostu REWELKA Dodano po 1 [minuty]: Oczywiście nie nastawiam się po przeczytaniu jednego posta, ale temat może być baaardzo obiecujący... w wyliczeniach optymistycznych założyłem 7tys zł a nie 3,7 netto
  4. Właśnie dostałem wiadomość od osoby zajmującej się sprzedażą. (Rozmawiamy o 100kw które w i u wypadku są pewnie bardzo małym zamówieniem) z 10kw nie chciałby pewnie rozmawiać.)
  5. Do tego tematu założyłem oddzielny wątek, aby tego nie zaśmiecać. Fotowoltaika Do Zasilania Auta Elektrycznego- Tesla 3 https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=110131&share_tid=25444&url=https%3A%2F%2Fforum%2Einfo-ogrzewanie%2Epl%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F25444-Fotowoltaika-Do-Zasilania-Auta-Elektrycznego--Tesla-3&share_type=t
  6. Poniżej masz link: https://www.tesla.com/support/home-charging-installation Opłacalność zakupu liczyłem dość dawno, ale można założyć oddzielny wątek: Tesla model S 85D potrzebuje około 20-22kwh na 100km. Model 3 będzie potrzebował mniej. Przy koszcie 55gr za kWh mamy koszt 11-12zl za 100km. Przy mocy 380 koni mechanicznych i koszcie zakupu auta za 35tys $125tys pln netto. (Akcyzy nie będzie- to już oficjalne) Biorac pod uwagę regularne przebiegi 100-300km dziennie, w połączeniu z solarami w miejscu parkowania i powodzeniu projektu 10Kw poniżej 25tys zł zaoszczędzone pieniądze wydam na rate leasingu.. Wydaje mi się ze auta elektryczne przyjdą szybciej niż myślimy :)
  7. Tesla3- zamówienie złożyliśmy zaraz po premierze. Jestem fanem Elona. Do firmy kupimy coś innego co pojawi się za rok.
  8. Jeśli jest tak mała różnica pomiędzy 10Kw, a 20Kw to dużo bardziej będzie opłacało się postawić 20Kw niż 10Kw. Dobrze wnioskuje? Szkoda tylko ze mi miejsca na dachu zabraknie..
  9. Tak, tylko pytałem o mala różnice pomiędzy 15kw i 20Kw obydwa od Froniusa maja dwa wejścia.
  10. Znalazłem stronę z inwerterami- zastanawia mnie Mala różnica w cenie pomiędzy 15, a 20Kw
  11. Nie pytałem jeszcze, słyszałem ze prędzej można się „przejechać” na falowniku niż na panelach. Z Chinskich to słyszałem ze to Huwei jest niezły.. tutaj nie zaryzykuje i nie kupię „noname’a”
  12. Możemy poruszyć temat strat energii o których Pan pisał- jakie możemy zastosować rozwiązanie? U nas tez mamy duża konsumpcje prądu. O aucie na prąd które będzie za około pół roku nawet nie wspomnę. Dodatkowo koszty paliwa jakie ponosimy w ciągu miesiąca tez są ogromne. (Trasy 150-200km dziennie) Mimo wszystko nie chciałbym odchodzić od głównego tematu kosztów i możliwości hurtowego zakupu dobrych inwerterow od producenta.
  13. Pisze Pan o celowym przewartościowaniu mocy inwertera do mocy paneli? To rozwiąże problem strat energii o którym pisał Pan we wcześniejszym poście?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.