Skocz do zawartości

vip

Forumowicz
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia vip

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Posiadam piec hef eco plus wraz z sterownikem geco, Mój problem polega na tym, że od czasu do czasu piec mimo syganału ze strownika, że temperatura jest odpowiednia nie wyłącza się. Pompka jest cały czas włączona, piec pracuje mimo iż uzyskal odpowiednia temperature w domu jak i pieca. Cały czas pobiera groszek i podaję na dom. Zmienialem baterie w sterownikach, zasięg jest. Może ktoś z państwa ma lub miał podobny problem ?
  2. Witam, Zaproponowano mi za darmo, wymiane + montaz na HEF EKO PLUS Uniwersalny 25 kw. Pytanie zasadnicze. Czy warto ? Co to za piec ?
  3. Dlaczego??? A inne rzeczy które kupiłem aby wymienić piec ??? To ok. 3tys. bedzie.
  4. Zapomiałem dodać, że gwarancji nie mam po dzień dzisiejszy. Powiedziona mi że dostane gwarancje za kilka dni bo producent im jeszcze czegoś nie wysłał, ale nie ma problemu bo faktura jest wystawiona. Później hef powiedział mi ze wszystko mi dowiezie przy następnej naprawie. Nie mam już do tego głowy. 28.04. mija termin odpowiedzi na kolejną reklamacje. Poczekam do 28 i dalej podejme kroki prawne. Mysle ze sprawa jest wygrana.
  5. Niech sobie testują, udoskonalają ale u siebie w firmie a nie na normalnych ludziach. Palenisko awaryjne odpada, bo wszystko nie działa.
  6. Witam Was Jestem tu nowy. Chciałbym wam opisać moje "przygody" z firmą HEF. Opisze was jak słynna firma hef traktuje ludzi. 31.03.09r zakupiłem w sklepie Maximusa 25kw. Jest to piec tłokowy. Przyjechała firma (z mojego miasta) zamontował, rozpaliła i... gra. W piecu paliło sie jeden dzień, po czym nastąpił wielki bum i silnik z motoreduktorem spadł na ziemie. Urwał sie. Udałem sie do sklepu. Sklep wysłał do hefa reklamacje. Przyjechali gdzieś po tygodniu z hefa popatrzyli i powiedzieli, że zrobią piec ale nie wiedzą jak długo bedzie chodził bo silnik i przekładania są za słabe. Powiedzieli za przyjadą zaraz po świętach i naprawią. Piec działał zaledwie trzy dni i znowu był wielki bum. Zaraz po swiętach udałem sie do sklepu. Sklep wysłał reklamacje i cisza. Dzisiaj facet z hefa zadzwonił i powiedział ze owszem przyjada ale najprawdopodobniej pod koniec maj !!! Podobno te piece mają wade fabryczną. Przestali je produkować i testują co tam jest grane. Prędzej nie przyjadą jak nie znajdą wady czyli najszybciej za m-c. W domu mam 15 stopni i nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać. Dzisiaj dostałem telefon od hefa ze chcą mi wymienić na piec ślimakowy z dopłatą ok. 1000 zł. Oczywiście nie zgodziłem się na to. Później zaproponowano mi wymiane za darmo ale montaż i demontaż mam zrobić we własnym zakresie. Koszt ok. 1000. Nie zgodziłem sie na taki układ i hef powiedział ze jak nie to nie i mam czekać. Sklep w moim imieniu wysłał też prośbę o zwrot kosztów za poniesione straty ogrzewania domu i wody. Bez rezultatu. W domu mam zimno jak cholera. Ręce opadają. Ostrzegam wszystkich przed tą firmą, bo jak widać na moim przykładzie liczy sie tylko kasa, a ludzi mają gdzieś. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Proszę o radę. VIP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.