ja dzwoniłem sasa i pisałem email na email wcale nie odpisali a w rozmowie telefonicznej powiedział mi że nie odpowiadają za platforme multifun i tyle ,w moim przypadku nic nie zrobie bo gdy ta sytuacja zaczeła sie dziać to piec był juz po 2 letniej gwarancji teraz piec ma 3 lata
Dla mnie jedynym winnym jest firma sas ,sprzedając produkt naraziła nas na takie rzeczy jak brak dostepu zdalnego ,nie zdziwił bym się jak by komuś się piec rozszczelnił to by nas odesłali do producenta blachy ,poprostu zachowała się jak firma "krzak" z garażu ,nigdy więcej produktów tej firmy!!!!!!!!!
napisałem email w piątek do firmy sas (Chciał bym sie zapytać co dalej bedzie z użytkownikami waszych kotłów którzy zaufali waszej firmie ,przy zakupie kotła na pierwszym miejscu była reklama zdalnego dostepu do internetu ,czy wystarczy na stronie swojej wystawić notatke że zerwaliśmy umowe z firmą recalart i nie odpowiadamy za nic ???co teraz z setkami użytkowników???jesteście państwo dużą firmą i myśle że nie powinniśćie państwo lekceważyć w ten sposób użytkowników tylko znaleść jakieś rozwiązanie ??? ) na razie nic nie odpisali i szczerze wątpię czy odpiszą
proponuje dzwonić do firmy sas ,każdy użytkownik który posiada od nich piec jak co jakiś czas zadzwoni z zapytaniem co z dostepem do internetu ,chociaż niech poczują sie że zrobili ludzi w *** ,tak jak pewnie wiekszości głownym powodem zakupy była wszech obecna reklama strony recalary
witam czy mógł by ktoś z was kto mieszka blisko opola podejść do siedziby firmy recalart i spytać czy platforma multifun bedzie działać ???bo niby miała zacząć działać w sierpniu a jak narazie cisza
mój kuzyn mieszka w opolu i poprosiłem go żeby poszedł do siedziby recalart i spytał osobiście co dalej z platformom multifun ,jest biuro czynne i było dwóch panów i mówili że chwilowo działalność jest zawieszona ale od sierpnia czy września będzie wznowiona ,także jest nadzieja że wszystko wróci do normy
Mój kocioł chodzi na dwu stanie także spalanie nie powinno wzrosnąć ale te 1500 zł to rzeczywiście przesada ,proponuje każdemu kto ma kocioł ze sterownikiem recalart dzwonić do sasa i dopytywać o zdalny dostęp do nastawów kotła ,jak niecałe 2 lata temu kupowałem kocioł to reklama zdalnego sterowania była na pierwszym miejscu i też tym mnie tym skusiło do zakupu
dzwoniłem do firmy recalart odnośnie działania platformy zero odzewu telefonu nikt nie odbiera i zadzwoniłem do firmy sas i konsultant powiedział mi że jest możliwość zmiany sterownika na tech z dostępem do internetu ,koszt takiego kompletnego sterownika 1150 zł ,ewentualnie jak by przyjechał serwisant i sam taki sterownik wymienił to koszt by wyniósł około 1500 ,1600 zł
ja mam ustawione w zakładce serwis potem kocioł temperatura minimalna 55 maksymalna 70 i dodadkowa temperatura nastawiona na 5 a krytyczna temperatura na 85 czyli jak piec osiągnie 70 plus te 5 dodatkowych do automatycznie włancza sie pompa cwu a do krytycznej temperatury ma jeszcze 10 stopni takżę nie zdąży nabrać bo go cwu wystudzi (to że włącza sie cwu po przekroczeniu zadanej to już jest zaprogramowane przez sterownik )