Skocz do zawartości

Williusz

Nowy Forumowicz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Williusz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Starter dyskusji
  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, od października ubiegłego roku jestem użytkownikiem nowego kotła gazowego (kondensacyjnego) m-ki Vaillant model VC PL 246/3-5. Piec został zainstalowany wraz z całkowicie wymienioną instalacją grzewczą (nowe rury i grzejniki). W lutym br., czyli po 4 miesiącach „siadło” ogrzewanie. Serwisant stwierdził brak ogrzewania C.O. i C.W.W (wyświetlany błąd F 75) i dokonał czyszczenia chemicznego wymiennika wtórnego. Wiązało to się z usługą nie objętą gwarancją i kosztem 500 pln. W związku z tym mam kilka pytań do osób mających doświadczenie w tej dziedzinie: 1. Co mogło być przyczyną tak szybkiego powstania kamienia, i w takiej ilości (czy w ogóle jest to możliwe) ? 2. Czy usługa serwisowa nie została zbyt wysoko wyceniona przez serwisanta ? 3. W jaki sposób ustrzec się przed podobnymi przypadkami w przyszłości (nie będę chyba co 4 miesiące płacił 500 złotych za czyszczenie, użytkując nowy kocioł), jakie są metody i z jakimi kosztami są związane ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Williusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.