Skocz do zawartości

stark2991

Forumowicz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia stark2991

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień pierwszy zaliczony
  • Miesiąc później
  • Od roku na pokładzie
  • Pierwszy post
  • Starter dyskusji

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich Chciałbym zapytać o pracę dmuchawy zainstalowanej w moim kotle. Od razu napiszę - kondensator był wymieniany, dmuchawa pracuje tak od nowości. Dmuchawa w czasie pracy na niższych nastawach wyraźnie terkocze, ale nie jest to efekt ocierania się wirnika o coś, bo po wyłączeniu obrotów na sterowniku wirnik siłą rozpędu obraca się już cicho. Dmuchawa ma też wyraźny problem z osiąganiem swojej wydajności na niższych nastawach, tzn. dojście jej do nastawionych obrotów zajmuje jej dużo czasu. Słychać to dobrze w drugiej części filmu, gdzie ustawiłem wartość 30 i stopniowo zwiększa się szum powietrza. Jest to duży problem, bo w pracy automatycznej nie mogę ustawić wartości niższej niż 35%, bo zwyczajnie za długo startuje. Poniżej linki do filmów na YT. Model dmuchawy: Ewmar-Ness RV12PK. Proszę o informację czy to jest prawidłowa praca tej dmuchawy czy jakiegoś rodzaju wada. Część pierwsza: https://youtu.be/ZBnE0Jrs1y0?si=FWkh3X_RdPN31MTN Część druga: https://youtu.be/9NnJI1lHJo8?si=q5ZCI3UsJ-5lqYB1
  2. Dzięki za odpowiedź. Z tego by wynikało, że ten olej pochodzi z przekładni przy silniku? Ale po drodze są dwa uszczelnienia... Wiesz może co to za smar?
  3. Witam. Jak w temacie, cieknie olej z motoreduktora Ewmar-Ness EWM 030. Olej jest koloru bursztynowego. Stwierdziłem, że rozmontuję to samodzielnie i wymienię uszczelnienia. I teraz tak. Pod plastikową osłoną zawleczki ślimaka był pełno smaru o lekko galaretowatej konsystencji i szarym/grafitowym kolorze z miejscowymi fioletowymi zabarwieniami. Ten sam smar znajduje się pod uszczelnieniami w łożyskach i wewnątrz samego mechanizmu. Załączam zdjęcie poglądowe. W instrukcji do kotła podano, że stosowany do smarowania olej to ISO GV 680. Trochę zgłupiałem, bo w przekładni jest jednocześnie olej i smar. Czy ten smar powinien się tam znajdować razem z olejem? I jeśli tak, to co to jest za smar?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.