Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Krzaczek Czy Sas? - Wybór Koła Co Do Małego Domu


cwietek3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Pytałem się dwóch fachowców, każdy mówi co innego, dlatego zapytam Was...

 

Mam dom drewniany 70 m2, średnio ocieplony. Który z poniższych kotłów CO mam kupić? Jeden hydraulik stawia na SAS-a, drugi poleca Krzaczka, więc zgłupiałem :)

 

Krzaczek 10 kW

 

SAS

 

 

Z góry dzięki za wszelkie sugestie i pomoc!

 

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam znajomych co mają SAS około 10lat i sobie bardzo chwalą. A co do tych linków wyżej to mimo że nie znam się na piecach to miałem taki z klapką wsypową po skosie i nie polecam. Przy jej otwieraniu zawsze mi coś uleciało ,przeważnie dym.

Edytowane przez 1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach