Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pękł Piec,jaki Nowy


monster007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niestety jak to w okresie grzewczym zawsze bywa pękł mi piec w piątek.Tzn przeżarło ściankę wewnątrz paleniska i była dziurka grubości zapałki przez którą lała się woda z kaloryferów.Na razie zaspawałem i piec działa,ale nie wiadomo kiedy pęknie.

 

Posiadam piec 6 lat, marki Karo 15kw z podajnikiem tłokowym na miał i eko ze sterownikiem Geco g-403-p07.Dom o pow ok 100m kw

 

Jakiego pieca szukac teraz?Wszyscy namawiają mnie na piec na eko z podajnikiem ślimakowym,a dużo czytałem i słyszałem o awariach.Osobiście z podajnika tłokowego jestem zadowolony.

Pracuję w branży węglowej więc mam dostęp do każdego paliwa ale chyba jak większośc ludzi chce palic oszczędnie.

Z odsiewanego miału jestem wstanie uzyskac mniejszy popiół niż z Eka.Miał jest wiadomo tańszy.Mam też dostęp do dobrej jakości Eka.

Zaproponowano mi piec marki SAS. ( www.sas.busko.pl).Mieszkam niedaleko producenta Stalmark lub pieców z Gierałtowic.

Który piec będzie miał np osłonę z dodatkowej blachy nad paleniskiem?Zebym nie miał podobnej sytuacji co z obecnym piecem rok po gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z producentem twojego kotła żeby ci sprzedali sam korpus(pewnie już poprawiony) przełóż cały osprzęt i parę tyś. zaoszczędzisz. Jak firmie zależy na renomie to ci w jakiś sposób pomogą bo 6 lat trwałości to totalna porażka, a jak się fama rozniesie że produkują takie badziewia to będą mieć spore kłopoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję w branży węglowej więc mam dostęp do każdego paliwa ale chyba jak większośc ludzi chce palic oszczędnie.

Z odsiewanego miału jestem wstanie uzyskac mniejszy popiół niż z Eka.Miał jest wiadomo tańszy.Mam też dostęp do dobrej jakości Eka.

 

Jaki to miał.Pytam z czystej ciekawosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach