Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korozją kosza po tygodniu użytkowania


Milka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam taki problem: kocioł uźytkowany od tygodnia. Dzisiaj po raz pierwszy od uruchomienia kotła zajrzałam do kosza na ekogroszek i jestem przerażona. Po tygodniu wnętrze kosza jest pozadzierane od grochu i rdzewieje. To chyba nie jest normalne. Oglądałam wnętrze kosza z innego kotła po pół roku użytkowania i tam powłoka była nienaruszona , żadnych rysek ani tym bardziej rdzy. Groszek którego używam jest na oko i dotyk suchy. Chyba będę reklamować, bo ten kosz chyba nie dotrwa do końca sezonu. Jestem nowicjuszką jeśli chodzi o palenie w kołach podajnikowych. Bardzo proszę o jakieś sugestie.

DSC_2936.JPG

DSC_2941.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff, ulżyło mi, dzięki za odpowiedź  bo już kombinowałam co takiego robię źle. Worki z groszkiem mimo że na oko jest suchy otwarłam kilka dni wcześniej, piwnica sucha. Zdecydowanie reklamuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale od tego farba nie odpadnie w tydzień - jej tam po prostu nie było. Poza tym jakie tam już są brzydkie wżery korozyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie ze sprzedawcą - powiedziano mi, że mogę złożyć reklamację dopiero, jak kosz nie będzie spełniał swojej funkcji, czyli jak się rozpadnie... I ręce mi opadły. Teraz się zastanawiam, czy są jakieś ogólne normy zabezpieczeń antykorozyjnych, które muszą być stosowane do stali użytkowane w takich warunkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach