Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak rozmawiać z instalatorem - odwleka naprawę


kaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuję Waszej pomocy i porady.

Problem ciągnie się już ponad rok. O usterce instalator został poinformowany ok. 2 m-ce po zakończeniu  montażu.

Były rozmowy o usunięciu usterki i jej skutków ale sprawa jakoś przycichła na ponad rok.

Po ok 14 m-cach zauważyłem, że usterka nie znika a pogłębia się i postanowiłem bezapelacyjnie tym razem aby instalator usunął tą usterkę.

Instalator był, widział i jestem pewny, że zdaje sobie sprawę, że moja reklamacja jest zasadna.

Aby naprawić tą usterkę to trzeba będzie trochę roboty włożyć - może to powód odwlekania.

Przez ostanie miesiące ( ok. 3) naciskam instalatora aby zlikwidował usterkę i skutki - bez skutku.

Odpowiedź jest coś tym stylu:

- pamiętam,  teraz nie mam czasu,  to jaś pilna robota wypadła, jak będę mógł to przyjadę, może w sobotę (kolejną), jak skończę zaczęte roboty, nie mogę powiedzieć kiedy itp...    i tak od ok 3 m-cy.

Jeszce ok. pół roku i minie 2 lata od montażu.

Jak rozmawiać z instalatorem aby zlikwidował usterkę i skutki - proszę i proszę, czekam, nie pieklę się ale bez rezultatu. Już zaczyna mnie trafiać szlag.

Proszę Was  podpowiedzcie,  jak rozmawiać z instalatorem aby wreszcie usunął usterkę i jej skutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gębę to możesz sobie pogadać przy kawce albo przy gorzałce.

Na piśmie oficjalną reklamację na domowy albo firmowy adres z potwierdzeniem odbioru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, kaz napisał:

Po ok 14 m-cach zauważyłem, że usterka nie znika a pogłębia się

Co to za usterka może da się ją naprawić jakimś domowym sposobem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jozefg1

- czy ma to znaczenie, ze w umowie nie ma wzmianki o gwarancji na montaż?

- jak ma wyglądać takie pismo?

Godzinę temu, marcus312 napisał:

Co to za usterka może da się ją naprawić jakimś domowym sposobem .

niestety nie.

1. ingerencja w urządzenie - jest na gwarancji (usunięcie skutków usterki)

2. aby zlikwidować przyczynę - najprawdopodobniej - demontaż i montaż na nowo przyczyny usterki - komin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

- a co zrobić w przypadku jak instalator zignoruje pismo i nie odbierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,

opisz co reklamujesz, ew. dodaj zdjęcia jak nie potrafisz opisać i tyle.

Zacznij polubownie to może coś ruszy.

Generalnie jak sprawa trafi do sądu to nie spodziewaj się cudów, 2-4lata to normalny czas na takie sprawy.

Jak usterka jest upirdliwa a majster nie chce robić  to możesz wziać rzeczoznawcę + ekipę w celu naprawy, wszystkie faktury bierzesz i potem w sądzie będzisz dochodzić swoich roszczeń.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, piastun napisał:

Zacznij polubownie to może coś ruszy.

Dziś rozmawiałem - czekać, nie  ma czasu - a miał przyjechać w sobotę ale gaz puścili i musiał jechać 🙂

Najprawdopodobniej jest taka usterka:

33 minuty temu, piastun napisał:

Jak usterka jest upirdliwa a majster nie chce robić  to możesz wziać rzeczoznawcę + ekipę w celu naprawy, wszystkie faktury bierzesz i potem w sądzie będzisz dochodzić swoich roszczeń.

Najprawdopodobniej jest taka usterka:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.