Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o pomoc w wyborze kotła.


JerzyzKaszub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Przepraszam z góry , jeśli poruszam temat nie w tym miejscu , gdzie powinienem. Jednocześnie uprzedzam, że w tematyce hydrauliki jestem laikiem. Sporo naczytałem się na forum lecz informacje, które pozyskałem nie w pełni są dla mnie wystarczające, dlatego postanowiłem zasięgnąć rady u Szanownych Państwa na tym forum, za co z góry dziękuję. Otóż tydzień temu zauważyłem wyciek wody  na szwie kotła przy drzwiczkach popielnika, co skutkuje tym, że muszę wymienić piec na nowy- (Zębiec KP 20 zamontowany w styczniu 2007r).Dom o pwierzchni 120 m2 na parterze i ok. 40 m2 na poddaszu ocieplone wełną 20cm - razem po podłogach ok. 160m2. Podłoga i strop ocieplone styropianem gr 12 cm. Komin z cegły - wym. otworu 14x14 cm  - pozostaje bez zmian.Instalacja najprawdopodobniej do przeróbki( tylko jedna pompa na CO + zawór 4D oraz bojler CWU 140 l płaszczowy).  Moim faworytem jest SKAMP PV 13 lecz nie wiem czy dobrze wybieram, ponieważ martwi mnie to, iż w okolicy, w której zamieszkuję ( Błonie, maz.)nie mogę znaleźć żadnego sprzedawcy, ani serwisu jak i instalatorów. Jeśli poradzicie  mi Państwo w tej kwestii, to będę bardzo wdzięczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź standardowa. Oblicz zapotrzebowanie budynku na ciepło na tej stronie. Następnie podaj wynik, a najlepiej link do niego. Wtedy będzie można radzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż na allegro to przywiozą na miejsce,a jak się ma trochę smykałki to najlepiej samemu serwisować.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach