Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę O Radę


cmarian

Rekomendowane odpowiedzi

Sterownik do zaworu służy do przełączania źródła ciepła, kocioł na paliwo stałe, kominek. Nie nadaje się niestety do zaworu regulacyjnego. Poszukaj zaworu regulacyjnego, zazwyczaj producenci maja też sterowniki do zaworu. Zaawansowany sterownik produkuje euroster ale jest drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten sterownik bo mam go zamontowany. W trybie kominka służy on tylko do otwarcia i zamknięcia zaworu trójdrożnego (przełączający). Proponuję skontaktować się z konsultantem auratona numery tel. na stronie internetowej) czy byłoby możliwe wykorzystania go do zaworu mieszającego. Chyba, że chodzi o zawór przełączający trójdrożny, bo z twojego postu to nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja już pisałem na tym forum w temacie "piec na słomę " wtedy chodziło gdzie zamontować zawór.

Jestem w tych sprawach amatorem , zamontowałem zawór tródrożny MIX M3 firmy WOMIX zakupiłem też do niego siłownik MP 6 tej samej firmy .

Sprawa piec -zbiornik akumulacyjny jest załatwiona działa wszystko OK.

Mam problem z wyjściem ze zbiornika na mieszkanie , musiałem dokonać przeróbki i zamontować zawór trójdrożny, aby zmniejszyć falę ciepła płynącą od razu na mieszkanie .

Chyba trochę zbyt zawile wyjaśniłem . Wstawię zdjęcia może to wyjaśni sprawę .

post-9329-1254837733_thumb.jpg

Na zaworze chciałbym zamontować siłownik i serownik . Ten sterownik AURATON 1111 Multi jak się zorientowałem może obsługiwać zawór i pompę ? Zaś EUROSTER 1100M tylko zawór.

Proszę o radę .

Pozdrawiam Marianpost-9329-1254837624_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach