Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie kotła problem z temperaturą grzejników


tomek1979b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po wymianie kotła mimo ustawienia temperatury na mieszaczu np 30st. pokazuje 50st. Oprócz tego całe ciepło ucieka na piętro, parter i piwnica jest zimna. Jeżeli na górze zamknę termostaty to zaczyna grzać dół ale i tak nie wszystkie grzejniki. Wcześniej było ok. Pompka była na zasilaniu. Teraz jest na powrocie (właściwie dwie). Co tu jest nie tak? Instalacji nie robiłem ja.

 

20190707_072534_resized.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam



Nie jestem wielkim znawca tematu ale

Jaka role pelni to afrisio atm ?? - ochrona powroru

Silownik i zawor 3 d czy 4d

Jak zastanowic sie nad srodkiem schematu to brakuje na rysunku zaworow zwrotnych

Ten srodke jest bez sensu dla mnie a jestem laikiem odnisze wrazenie ze w istalacji obieg wody nie jest wlasciwy


Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie sa zawory zwrotne

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zawór jest do tego aby na instalacje nie poszła temp wyższa niż ustawisz, czyli całkiem odwrotnie niż potrzeba do ochrony powrotu kotła do czego pewnie ten zawór miał służyć.

Ponadto masz 2 pompy w szereg na obiegu CO- powrót do kotła.

Mam nadzieję że jeszcze przed zimą zdążysz to przerobić na prawidłowy układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co wlasciwie koledze zawor 3,4 - d ???

Do ochrony powrotu polecam esbe vtc
Mam to u rodzicow i dziala to wysmieniciee23254d36d82d4b0df28f8b505365d1f.jpg

Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym slowem kolega ma do wyboru
1. Mala przerobka - uporzadkowalbym ten srodek instalacji, wady nie wiem jak bedzie wygladac zuzycie pelletu w tym ukladzie,