Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie Termostaty Zamontować W Domu?


Mariuch

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w doborze termostatów do instalacji ogrzewania domu.

Piec Ariston genus Premium, dół podłogówka piętro grzejniki.

Na parterze gdzie jest podłogówka mam termostat pokojowy przewodowy. Podłoga szybko się nagrzeje i piec wyłaczy a na piętrze mam zimno.

Rozwiązaniem byłyby może dwa termostaty osobno na podłogę i na grzejniki ale nie mam pojęcia czy da się to przerobić, nie znam się. 

A może głowice termostatyczne elektroniczne na grzejniki? ale co z podłogówką?

Bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Może rozwiązanie problemu jest prostsze niż mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób sterujesz temp. ogrzewania podlogowego?

 

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podłogówkę najlepsze rozwiązanie to zawór 3d i sterownik pogodowy + pokojowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób sterujesz temp. ogrzewania podlogowego?

 

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Mam w pokoju zawieszony sterownik przewodowy AURATON 2005 i wybrany jeden z programów. Jak się nagrzeje podłogówka i temp. w salonie (cały dół mam otwarty) zostanie osiągnięta sterownik wyłącza piec. Podłoga długo utrzymuje temperaturę więc jest ciepło ale na piętrze gdzie wiszą kaloryfery to już chłód ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podłogówkę najlepsze rozwiązanie to zawór 3d i sterownik pogodowy + pokojowy.

Ale jak to połączyć z kaloryferami na piętrze?  Tak żeby grzały pokój nawet jeśli podłogówka już osiągnęła zadaną temperature.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach