Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piła Spalinowa


piastun

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie będzie mi potrzebna piła spalinowa do użytku domowego.

W temacie jestem totalnie zielony, patrzyłem na portalach aukrycjnych to najtańsze piły można już kupić po 200zł np euroteca 4-5kW itp, droższe typu hitachi itp można znaleźć już od 500zł ale z mocą 1kW.

Piła będzie używana raczej sporadycznie, rocznie raczej pocięcie 10-15mp drzewa do dalszego połupania.

Czy lepiej kupić "markowe" droższe i mieć nadzieję, że będzie to pracować z 5lat przy takim obiążeniu czy raczej kupić jakaś najtańsza?

Dodam, że w rodzinie było parę markowych pił typu still, makita itp ale jeśli chodzi o żywotność to bez jakiegoś szału.

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup tanią nową, jak sporadycznie będziesz używał. W firmowych używanych, starych, zawsze coś trzeba dłubać. To rozrusznik, to linkę urwiesz, to zestaw naprawczy do gaźnika- tam są membranki, oringi gumowe które niszczą się od benzyny i od starości, a jak masz nową, nie będzie chciała odpalić, na reklamacje możesz oddać.

Takie jest moje zdanie, choć na podwórku mam ok. 5 husqvarn, duże i małe, tylko, że robią dużo ;)mogę polecić tą niemiecką firmęhttp://allegro.pl/pilarka-spalinowa-pila-einhell-1-6km-35cm-warto-i2906210537.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się poważnie nad piłą elektryczną.

Dopóki prace wykonujesz niedaleko domu, gdzie można podciągnąć przedłużacz, taka piła ma praktycznie same zalety. Przede wszystkim dużo mniej w niej elementów które mogą się zepsuć, w miarę markowe modele zaczynają się od 350zł, koszty eksploatacji są znacznie mniejsze i można pracować w pomieszczeniu.