Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie Działa Mi Ogrzewanie Podłogowe


macinek

Rekomendowane odpowiedzi

Opisze dokładnie.w piwnicy mam piec jest jedna pompa na wszystko,są 4 piony jest parter piętro i poddasze . na jednym pionie na korytarzu był grzejnik wywaliłem go i założyłem podłogowe 25 metrów rury z tego pionu wyżej jest jeden grzejnik i na poddaszu jeszcze dwa ,na ten pion idzie rura fi 20 na grzejniki odejścia z fi16. zasilenie zrobiłem juz bez żadnego termostatu prosto z pieca a powrót wpiąłem w ten pion w fi 20 grzejniki grzeja super a podłogowe nic jak zakręciłem grzejniki to lekko ruszyło ale powrót lodowaty jakieś podpowiedzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem cie doskonale ,jestem amatorem ale wiem co to podłogówka, wiem jakie jest fachowe podłączenie z dodatkowa pompą lecz, u siebie nie będę tego robił .Podłogowe robią nawet z samego powrotu z grzejnika i grzeje, więc dlaczego u mnie z zasilenia nie chce??może jest tu jakiś błąd lecz wy fachowcy , najlepiej zaraz po całości iść nawalić pomp itd..A może problem tkwi w czym innym ech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . podłogówka stawia dużo większy opór niż te wszystkie grzejniki na tym pionie , woda płynie tam gdzie ma łatwiej , jak pozakręcałeś grzejniki to ruszyło tylko trzeba parę godzin aby się powrót zagrzał przy nowej podłogówce , z drugiej strony to może dobrze że nie grzeje bo sam sobie robisz krzywdę nie dając żadnego ograniczenia tem . na tą pętle . no chyba że piec będzie chodził na 50 st max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony to może dobrze że nie grzeje bo sam sobie robisz krzywdę nie dając żadnego ograniczenia tem . na tą pętle . no chyba że piec będzie chodził na 50 st max.

 

Co i tak jest zabójstwem dla betonu, zwłaszcza świeżego. Pomijam już fakt wychładzania się wody w podłodze i temperaturę powrotu. Nie mój cyrk i nie moje małpy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach