Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Compit R322 Sterownik Pogodowy


Adam68

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś z obecnych tutaj miał może do czynienia lub montował opisany prze ze mnie sterownik mam zamiar taki zamontować w swoim systemie ale potrzebował bym jakiś realnych odpowiedzi jak to działa w rzeczywistości czy ten sterownik się sprawdza napisałem już jeden temat ale został bez odzewu więc albo nikt takiego rozwiązani nie stosował lub brak zainteresowania takim rodzajem sterowania http://www.compit.pl...ze/r322_12.html

 

P.S może tym razem ktoś odpowie ewentualnie poleci inny tego rodzaju sterownik

Edytowane przez Adam68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie potrzebuje taki bo mam dwa obiegi w domu jeden na grzejniki drugi podłogówka do grzejników zawór Danfoss 4 drogowy do podłogówki 3 drogowy CWU ładowane osobną pompa sterowane przez sterownik pieca piec z podajnikiem tłokowym sterownik OGNIK PLUS PID II ,jestem amatorem i ta instrukcja obsługi tego sterownika jest dla mnie trochę zagmatwana chodzi mi o to czy będe mógl sterować tymi dwoma obiegami niezależnie tzn inne temperatury i inne strefy czasowe wiadoma grzejniki i podłogówka działają inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście również jestem zainteresowany tym tematem, mam udane doświadczenia jeżeli chodzi o sterowniki tej firmy pracujące z kotłem podajnikowym. Stąd sam jestem ciekaw jeżeli chodzi o wspomniany sterownik.Pozdrawiam!

 

A czy mógłby Pan doradzić jeszcze w kwestii siłowników do zaworów mieszających posiadam dwa jeden to HRE4 4 drożny 1" drugi to HRB3 Danfoss ceny oryginalnych są trochę przerażające potrzebne mi są siłowniki trój stawne z wyłącznikami krańcowymi do tego sterownika o którym wcześniej pisałem może ma PAN takie doświadczenia i może coś poradzić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach