Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cichewicz - Najgorszy Serwis Z Jakim Się Spotkałem


Euble

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo - samo urządzenie to nie wszystko. Ważna jest też obsługa serwisowa. Oto jak wygląda to w przypadku Cichewicza

 

Zakupiłem w firmie FUEGO piec Futura Econo mini. Warunkiem gwarancji jest żeby uruchomienie pieca zostało dokonane przez serwis Cichewicza. Telefonicznie dowiedziałem się że jedyną drogą jest zamówienie serwisu drogą mailową lub faksem (na telefon się nie da). 3go grudnia wysłałem do nich serwisu e-mail z prośbą o przysłanie serwisanta.

9 grudnia dostałem odpowiedź o następującej treści: "Serwisant może przyjechać do pana w przyszłym tygodniu."

Wynika z niego jasno że mogłem spodziewać się przyjazdu technika między 13 a 17 grudnia. Technik nie przyjechał. Sam pieca nie potrafię uruchomić ponieważ wentylator przyjechał w osobnym pudełku, bez śrub i uszczelki a ja nie znam się na elektryce na tyle żeby samodzielnie go podłączyć. Podobnie pompa.Tym bardziej że w instrukcji nie znalazłem informacji jak to zrobić. Zresztą skoro Cichewicz wymusza na kliencie rozruch przez ich serwis to bez sansu wydawało mi się szukanie innego fachowca.

 

Zadzwoniłem do serwisu. Obiecano mi że technik zjawi 21go grudnia. Wziąłem urlop i czekałem. Technik się nie zjawił. Zero telefonu czy jakiegoś powiadomienia. Okazało się ze serwisant nic nie wiedział o zleceniu.

 

Po kolejnym telefonie do serwisu ustalono termin przyjazdu technika na 30 grudnia między godziną 9 a 11. Wziąłem urlop i czekałem. Technik się nie zjawił. Oczywiście nikt do mnie nie zadzwonił. Bo po co? W rozmowie telefonicznej usłyszałem że serwis wiedział już 29go grudnia że technik do mnie nie przyjedzie, ale oczywiści nie raczył mnie o tym powiadomić. Usłyszałem tłumaczenie typu "Bo mnie nie było, kolega miał zadzwonić"... chyba zatrudniają gimnazjalistów... Nie potrafiono też mi powiedzieć kiedy ktoś się zjawi. Zapewne w przyszłym roku… o ile w ogóle…