Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kocioł Buderus Loganog144Eco + Logomatic R2107M


Arayka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem absolutną amatorką jeżeli chodzi o ogrzewanie i wszystkie związane z tym systemy. Niestety od jakiegos czasu nie jestem w stanie "dogadać" się z moim kotłem gazowym w kwestii ogrzewania podłogowego. Jak w temacie - mam kotłownię wyposażoną w kocioł gazowy Buderus Logano G144Eco ze sterownikiem Logomatic R2107M z zasobnikiem do C.W.U oraz z podpiętym do tego wszystkiego kominkiem z płaszczem wodnym. Buderus ma aktywne 2 obiegi grzewcze: 1 - grzejniki, 2 - podłogówka. Do drugiego obiegu podłączony jest jeszcze sterownik BFU (wisi w salonie) Kocioł ustawiony jest na system pracy automatyczny z programem własnym (takim samym dla obydwu obiegów grzewczych). Praca w trybie dziennym w godzinach 5-7; 16-17; 20-22. Problem z podłogówką polega na tym, że nie zawsze działa :-) Słyszałam opinię że podłogówka działa tylko wtedy, kiedy kocioł pracuje w trybie dziennym – ale trochę mnie to dziwi .....w zimie ? (a może nie powinno ?).

Czy ktoś z Was miał do czynienia z takim przypadkiem i może mi coś doradzić? Przeczytałam instrukcję ale niestety nie znalazłam odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Monika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was miał do czynienia z takim przypadkiem i może mi coś doradzić? Przeczytałam instrukcję ale niestety nie znalazłam odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Monika

 

temat rzeka

aby idelanie grzało jak trzeba to potrzeba wiele parametrów ustawić jak krzywa grzania ,wpływ pomieszczenia ,tempe zał pompy w okresach przejsciowych itp

jesli chodzi o właczenie pompy w okresie zimowym to nie ma sie co martwić bo ten kocioł to zabezpiecza

jesli masz więcej pytan to pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.