Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obsługa Serwisowa U Różnych Producentów Pieców Na Pellet


Krzychuger

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Celem tego wątku jest pomoc w doborze osobom chcących wybrać właściwy piec na pellet oraz pokazać tym co już go posiadają na jakie problemy mogą natrafić.

 

Zacznę od opisu pieca PFL 25KW marki Kostrzewa. Zakupiłem go rok temu i od stycznia 2010 pracuje całkiem nieźle (pale barlinkiem lub peletem liściastym). Pomimo,że ogrzewam jakieś 240m2 piec jest za duży pracuje z mocą około 40% i momentalnie (około 30minut) dogrzewa CO i CWU zbiornik 200l. Dlatego mogłem wziąć 15KW bo przy za dużym piecu komora spalania się smoli. W lecie jak piec pracuje ciągle to spala tyle co w zimie około 1tony na miesiąc. ale jak chodzę do kotłowni i wyłączam go ręcznie co 3 dni to spala jakieś 200kg na miesiąc. Jak dla mnie to tryb lato jest niedopracowany - problem jest w dopalaniu paliwa i chęci podtrzymania temp pieca w celu jego ochrony przed korozją - ale przy zapalarce powinno to jednak działać skokowo bo oszczędność paliwa jest ogromna. Problem pojawił się jak zetknąłem się z serwisem.

2 listopada uszkodziła się zapalarka więc zgłosiłem temat przez formularz na stronie Kostrzewy, na drugi dzień dostałem z automatu potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia. I od tego czasu cisza, 15 listopada opisałem temat na forum o pelletach Kostrzewy (moderator go szybko usunął :() a 14tego otrzymałem na maila informację od serwisu Kostrzewy, że mój temat został skierowany do najbliższego serwisu (bez żadnych namiarów czy nazwisk osób odpowiedzialnych). Zatem pozostało mi tylko czekać aż ów najbliższy serwis zajmie się moim problemem. Oczywiście opiszę co było dalej jak coś się wydarzy.

 

Wniosek na razie nasuwa jedno pytanie co w sytuacji usterki uniemożliwiającej pracę pieca podczas mrozu (po 14 dniach dotychczasowego czekania rodzina by zamarzła a instalację wod-kan można by zmieniać. Opiszcie swoje doświadczenia z serwisem.

 

PS w Kostrzewie problem tkwi nie w serwisantach ale w zarządzaniu serwisem - zatem pozdrawiam zarząd (tak dalej a to ostatni produkt z waszym logo) 12000 powinno być wystarczającą ceną za piec + roczny przegląd ok 300 aby serwis był na wysokim poziomie.

 

Pozdrawiam

Krzychu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ciąg dalszy - wczoraj zadzwonił do mnie kierownik serwisu Kostrzewy i elegancko załatwił temat (szkoda, że tyle to trwało) przekazał serwis do AS z mojego regionu (Luskar Kraków) i tu już z górki telefon od razu, termin na jutro w dogodnych godzinach. Wygląda na to, że temat się jutro zakończy.

 

Czyli potrafią ale jest jakiś problem w decyzyjności do podjęcia naprawy (za to się weźcie w Kostrzewie)

 

Pozdrawiam

Krzychu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.