Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór Czterodrożny Czy Reduktory Przy Grzejnikach?


radeksp2

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaję mi się, że masz na myśli głowice termostatyczne na grzejnikach, pisząc o reduktorach.

Generalnie i głowice i zawór zmniejszą zużycie (głowice więcej, zawór służy trochę do innych celów, ale również kilka % spadnie). Polecam do tego sterownik pokojowy, u mnie zaoszczędził około 30% opału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w tym temacie laikiem, więc wybaczcie, wychowałem się w bloku, domek mam od niedawna.

Zatem zawór 4D będzie, a teraz jeszcze jedno:

 

Otóż piec ten jest piecem standardowym na paliwo stałe.

 

Mam dom o pow. 130 m kw. mam położone grzejniki i ogrzewanie podłogowe. posiadam dwie pompy, jedna do c.o. druga do ogrzewania podłogowego. Chciałbym umieścić czujnik temperatury w salonie, gdzie jest ogrzewanie podłogowe (ok.40 m kw), żeby sterownik obsługiwał pompę od ogrzewania podłogowego, oraz drugi czujnik w innej części domu, no i żeby też ten sterownik obsługiwał druga pompę od c.o. czy jest taka możliwość????

Jeśli tak to proszę podajcie jaki sterownik mam kupić, chodzi o konkretną firmę jaką polecacie, jakie modele itp.

Producent pieca oferuje sterowniki firmy KEY, oto link do ich strony, www.pwkey.eu

Jeśli możecie to napiszcie co sądzicie o ich produktach, czy jakiś model z ich oferty by pasował. wolę od razu kupić inny sterownik jeśli będzie trzeba, niż potem żałować i wyrzucać dodatkową kasę.

 

Proszę o szybką odpowiedź.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Do sterowania pompą podłogówki polecam sterownik Euroster 2026 z koniecznie włączoną funkcją PI (w przypadku gdy masz do podłogówki termostatyczny zawór mieszający).

Chociaż musze dodać, że jego interfejs użytkownika to projektował jakiś analfabeta.

Może w key mają coś podobnego, bo ich interfejsy są dużo lepsze...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach