Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat Instalacji Co I Cwu


kalidex

Rekomendowane odpowiedzi

Sześć zaworów zwrotnych zbędnych: cztery pokazane na schemacie w okolicy grupy bezpieczeństwa i dwa na powrotach z obwodów c.o.

Zawór zwrotny w okolicy zaworu różnicowego powinien być wpięty szeregowo z pompką (dokładnie - w kolejności od strony kotła: filtr, pompka, zawór zwrotny). Zawór różnicowy powinien być równolegle do takiego zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocioł z wyglądu na paliwo stałe, układ zamknięty, a co poza grupą bezpieczeństwa i naczyniem przeponowym zabezpiecza kocioł? Poczytaj trochę o zamkniętych instalacjach grzewczych z kotłem na paliwo stałe, w zakładce najpopularniejsze artykuły znajdziesz więcej informacji (nie pisz tylko że u ....... taki układ "śmiga aż miło")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwarzniejsza informacja nie jestem hydraulikiem zatem proszę nie traktować moich uwag jako ostateczne.

Chciaż spotkałem na swojej drodze pseudohydraulików którzy trudnia się wykonywaniem instalacji hydraulicznych i traktuja to jako sposób na życie ale ich wiedza pozostawia wiele dożyczenia

 

Drugi układ podoba mi się bardzie z tego wzgledu, że jest to układ otwarty a z piecami na paliwo stałe tylko takie muszą pracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2002 nr 75 poz.690)

 

Mam nastepujace uwagi: