Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy Setlans 9 Kw ! Problem Z Ustawieniem Kotła.


piecowa23

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wam ! jestem tu pierwszy raz i liczę :rolleyes:  na waszą drobna pomoc . Od razu zaznaczam ze jestem początkująca walce z piecem  :P

 

Otóż mam problem z piecem ( Setlans 9 kw ) a raczej chyba z jego ustawieniami ( sterownik - ST- 37 N  RS) 

 

Na poczatek może podam wam dane jakie mam ustawione:

 

Czas pracy :5s

 

Czas przerwy : 1min

 

Praca w podtrzymaniu : 19 s

 

Przerwa w podtrzymaniu : 15 min

 

Moc przedmuchu : 99 

 

Siła nadmuchu : 80

 

Próg Wentylatora : Nie

 

Tryb pracy : ogrzew. domu

 

Zawór trójdrozny mam ( chodź nie wiem czy to wazne )

 

Pale ekogroszkiem dobrej jakości taki jaki jest zalecany.

 

Zaznaczam że uzytkuje ten piec 2 mies dopiero i niestety musze sama liczyc na dojscie do poprawnych ustawien żeby piec chodził jak należy.

Milałam różnych specjalistów od piecy, ale zawsze kończyło sie tak ze po ich wizycie w pieciu po paru godz gasło.

 

Mieszkam w 4 - rodzinnym bloku z bialej cegly nie ocieplony Moje mieszkanie posiada 56 m2 wentylacje wszytsko ma.

 

Problem polegna na tym zę kiedy zajrzalam do paleniska w retorcie powinna byc mala kupka palacego sie wegla a zastałam tam cały wegiel dodatkowo po otworzeniu kopciło się jak nie wiem, zreszta zobaczcie na zdjęciach.

 

Nie wiem czy to przyczyna zlych ustawien czy jeszcze cos innego ,  :( Gdyby coś to pytajcie o jakieś dodatkowe informacje  :(  Pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

post-73847-0-97894700-1497898608_thumb.jpg

post-73847-0-74929900-1497898621_thumb.jpg

post-73847-0-87870400-1497898633_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co to za opał? Zmniejsz siłę nadmuchu do około 30% ( tak samo siłę nadmuchu w podtrzymaniu). Także zmniejsz pracę w podtrzymaniu do 10s. i wydłuż przerwę podtrzymania do 45min.   Jutro opisz czy zmiany poskutkowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach