Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ogrzewanie Powietrzem


justa12345

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na etapie projektu: dom parterowy - dwa pokoje ok.20 i 15m2, kuchnia ok15m2, łazienka 6m2 i korytarz. Zastanawiam się nad ogrzewaniem powietrzem z kaflowego pieca kuchennego i "co fachowiec to inne zdanie". Dlatego mam przede wszystkim pytanie czy w ten sposób da radę ogrzać taki dom? Dodam że jestem kompletnie zielona i czekam na konkretne i poważne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kominek z odpowiednia masą akumulacyjna dałby radę. Polecam poczytam na forum muratora w dziale kominki. Jest tam paru fachowców zdunow, na pewno coś doradzą.

PS. Miło by było jakbyś zdała relację na tym forum z proponowanych rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ->justa

 

Proponuję skontaktować się z p. Piotrem Batura

link do strony:

 

http://www.kominki-batura.pl/hipokausty.html

 

Żałuję,że nie natrafiłem na tę firmę wcześniej,na pewno miałbym lepiej rozwiązany temat ogrzewania małego domku,który od kilku lat buduję.

Z całą pewnością dobrze doradzi i ewentualnie wykona lub zleci wiarygodnym osobiście znanym mu wykonawcom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady, ale jednak zrezygnowaliśmy z pomysłu ogrzewania całego domu powietrzem z jednego pieca. Będą robione dwa: w kuchni z nadmuchem do łazienki, i w dużym pokoju z nadmuchem do mniejszego. Po rozmowie z doświadczonym zdunem to rozwiązanie ma być dla nas najbardziej praktyczne. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...