Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Ustawic Piec Na Tryb Letni


Bartek001

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze Was o pomoc jak ustawic piec na czas letni jest to Tech aqua duo a bojler na wode ma 220 l prosze o jakies wasze sprawdzone nastawy pieca bo ha jestem w tym zielony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Władysławowo, oceanpark, plac zabaw dla dzieci (z dziecmi), boisko, 26C, biedny właściciel dwupietrowego zadbanego domu z tabliczką "Brak wolnych pokoi" rozpalił właśnie węglem swojego kopciuszka by prawdopodobnie zagrać wodę dla gości. Całe toto wyżej wymienione zasnuło wiadomo czym.

Mało tego. Miła starsza Pani sąsiadka biednego Pana właśnie odkreca wentyle w kołach nie swoich gości parkujących na ulicy pod jej domem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ale mam za duzo spiekow i miejscami wogole nienadpalony ekogroszek moze macie jakiesustawienia sprawdzone

jak są w połączeniu spieki i niedopał to zacząłbym od pytania o uszczelnienie palnika

resztę proponuję poczytać w wątku o krs tech aqua duo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bangla solar .Swoją drogą Vlad myślę że to nie były twoje koła.poz Hermogenes

Do moich jeszcze nie zdążyła się dobrać, ale sąsiada po parkongu już syczały.

W takich miejscach powinien być bezwzględny zakaz używania wszelkiego rodzaju zadymiaczy. Także wszędzie tam gdzie jest dostępna sieć gazowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich miejscach powinien być bezwzględny zakaz używania wszelkiego rodzaju zadymiaczy. Także wszędzie tam gdzie jest dostępna sieć gazowa.

 

Więc twierdzisz że są miejsca lepsze  - czyli takie gdzie przebywasz w danej chwili - obowiązkowo bez dymu i gorsze gdzie przebywają inni.

Jak ci się nie podoba to zacznij tam propagandę :  " R-290 pod strzechy"

 

Nie piszę tych słów złośliwie, ale czasem po prostu ludzi nie stać na takie inwestycje - zarabiają przez 2-3 miesiące, a rok trwa 12 msc,