Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Układ Zamknięty Co I Cwu Do Oceny Prosze O Pomoc


lolek77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Jako że miałem kilku magików od instalacji co i cwu którzy proponowali mi różne rozwiązania mojej kotłowni postanowiłem poprosić was opinie na ten temat. A oto schemat jaki udało mi się stworzyć. Czy to zadziała proszę szanowne grono o opinie i sugestie odnośnie takiej oto instalacji. Jako ze nie posiadam stałego dostępu do komputera postaram się najszybciej jak to tylko możliwe nanosić ewentualne poprawki do poniższego schematu. Jestem laikiem odnośnie instalacji wiec proszę o wyrozumiałość. A schemat kotłowni ma mieć charakter informacyjny do dalszych rozmów z instalatorami i edukacyjny dla mnie. Zaznaczam ze jestem już w posiadaniu kotła Biawar Optimax 12 KW i po wykonaniu instalacji rozdzielaczy co na parterze i pietrze. Natomiast kocioł gazowy to planowana inwestycja za ok 2 lub 3 lata po doprowadzeniu gazu.

moje co.bmp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem trochę - dodałem zaw zwrotne na napełnianiu kotła - obowiązkowy i na zasilaniu ZW- przydatny.

Natomiast podaj jakie mają wartości:

rury w obiegu kotłowym, powinny być 5/4" lub nawet 6/4" + takiej średnicy zaw 4-D

naczynia przeponowe do CO i do CWU

zawory bezpieczeństwa.

następne rysunki prosimy w jpg

 

Pozdr.

post-18578-0-26419000-1421665498_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach