Skocz do zawartości

Zdjęcie

Spalanie ekogroszku

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   warmiak

warmiak

Bywa od czasu do czasu

• Forumowicz
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 28 grudzień 2008 - 18:04

Prawdą jest iż jestem nowicjuszem w paleniu piecem retortą i czytałem to forum o spalaniu ekogroszku i zamieszczam zdjęcia tego co zostaje w popielniku .Kocioł pracuje na 60 stopniach i dmuchawa 50 % kręciłem i temperaturą i procentowym podawaniem paliwa i nic to nie zmienia to coś jest i nic się nie zmienia jest kruche jak to zgniatam to robi się z tego rozkruszony pył ,skleja się na palniku w większe bryłki i spada do popielnika .Próbowałem różnych producentów ekogr. ostatnio zasypałem eko który miał być suchy a po otwarciu okazał się niemokry ale wilgotny i spala się jak widać na foto.Czy to tak wygląda u was jak u mnie ? Czy tak ma być ? i o to wszystkim chodziło Załączony plik  P1010667.JPG   2,5 MB   331 Ilość pobrań Załączony plik  P1010661.JPG   4,21 MB   401 Ilość pobrań Załączony plik  P1010665.JPG   2,66 MB   296 Ilość pobrań Załączony plik  P1010666.JPG   3,83 MB   265 Ilość pobrań Załączony plik  P1010670.JPG   4,04 MB   359 Ilość pobrań Załączony plik  P1010673.JPG   4,13 MB   305 Ilość pobrań
Zdjęcia są specjalnie duże aby było widać dokładnie .
  • 0

#2 OFFLINE   heso

heso

Doświadczony Forumowicz

• Ekspert
  • PipPipPipPipPip
  • 1232 postów

Napisano 28 grudzień 2008 - 18:42

Mogę tylko pokiwać głową: niczego juz nie można być pewnym. Te zdjęcia są jawnym dowodem bylejakości tego (eko)groszku. Może kiedyś, jak trzeba było wypromować te piece i paliwo, to trzymał jakość - kaloryczność i niewiele popiołu...dzisiaj, jak widać: kupa (!) tego zostaje. Czy każdy z Was (nas) ma być ekspertem przy zakupie opału, by nie dać się oszukać ? Bo takie czasy ?