Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja Zaworu 4D Proszę O Pomoc!


RYAN321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

Tak jak napisałem w temacie chodzi o instalacje zaworu 4d. Mianowicie 2 lata temu kupiłem piec na ekogroszek i nie wiem dlaczego, ale w tamtym czasie ekipa z firmy od której brałem piec mi go nie zainstalowano. Przeczytałem, że zawór ten "podnosi" żywotność pieca i postanowiłem go założyć w tym roku, w końcu piec trochę kosztował. Zawołałem hydraulika żeby zobaczył obecną instalacje i zastanowił się nad tym jakby go tu założyć. Facet powiedział, że przy obecnej instalacji jest to niemożliwe i trzeba ją zrobić całkowicie od nowa, w dodatku zaczął wymieniać błędy w obecnej (a to że na krótko podłączona itp. itd. nie znam się także nawet ciężko mi powtórzyć co gadał). Powiedział, że może on to zrobić ale koszt będzie w granicy 1000 zł. No i teraz mianowicie moje pytanie, w załączniku wysyłam zdjęcia (jakby były jakieś pytania z chęcia postaram się na nie odpowiedzieć). Jeżeli byłby ktoś tak uprzejmy rzucić okiem i sprawdzić czy rzeczywiście to jest tak źle podłączone i trzeba to rozbierać czy po prostu facet szuka jelenia. 

Pozdrawiam!

post-41173-0-33421900-1406902851_thumb.jpg

post-41173-0-57076700-1406902855_thumb.jpg

post-41173-0-65417400-1406902859_thumb.jpg

post-41173-0-96858600-1406902862_thumb.jpg

post-41173-0-00615800-1406902867_thumb.jpg

post-41173-0-34803300-1406902871_thumb.jpg

post-41173-0-52774700-1406902875_thumb.jpg

post-41173-0-13292700-1406902880_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem, że zawór ten "podnosi" żywotność pieca i postanowiłem go założyć w tym roku, w końcu piec trochę kosztował.

 

Najpierw napisz jak wygląda u ciebie "normalny" sezon grzewczy i odpowiedz na kilka pytań.

1. Czy grzejniki mają termostaty?

2. Jaką temp utrzymujesz na kotle?

3. Czy pompa boilera pracuje wg czujnika, czy też działa non stop?

4. Jaka temperatura utrzymuje się na wejściu powrotu do kotła?