Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Porady Dla Młodego Jakie Ogrzewanie Wybrać W Bloku.


przemo8400

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem kompletnym laikiem w sprawach ogrzewania więc proszę o radę. Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem mieszkania ok 68m2 (3pok. kuchnia, łazienka, wc) w 2 piętrowym  bloku (stary 12 rodzinny "po pegerowski") na WSI !! (brak gazu i ocieplenia budynku - tylko tynk z trzciną). Mieszkanie znajduje się na parterze - ściana jednego z pokoi przy klatce schodowej (lodówka!!!) od podłogi piwnice reszta graniczy z sąsiadami.Okna PCV ale zamontowane jakieś 15 lat temu. Cały blok nie posiada ogrzewania i każdy "orze jak może" na własną rękę węglowymi. Osobiście posiadam piec węglowy w kuchni (wielkości szafki 40 ) i bojler elektryczny 60L zawieszony w wc ,który grzeję z pieca lub z wtyczki.Wiem że posiadam sterownik do pompki z wodą chroniący mnie przed zagotowaniem. oraz że miedziane rurki podłączone są do starych żeliwnych kaloryferów  - i na tym kończy się moja wiedza na temat ogrzewania.Jeżeli chodzi o wydajności to nie podam bo tabliczki zostały nadgryzione zębem czasu (nic nie widać).

 

DECYZJA JEST JEDNA - CHCĘ ZMIENIĆ RODZAJ OGRZEWANIA !!!

 

Przeważnie jestem poza domem i cały bajzel zostaje na głowie mojej żony i córeczki więc ganianie z piwnicy z drewnem i węglem muszę zlikwidować. Tak jak nie widzę mojej żonki przy siekierze (chyba że wrócę bez wypłaty :D ) Porady typu zostaw bo tanio mnie nie interesują.