Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o pomoc dot. CWU


arcctic

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

 

Jako ze jestem laikiem w tej dziedzinie chciałbym Was zapytać o parę rzeczy

Chciałbym zrobić w mieszkaniu o pow 108m2 centralne ogrzewanie i ciepła wodę u znajomych widziałem taki piec gdzie wrzucali wiadro węgla a on sobie sam pobierał ilość do podgrzania wody czy ktoś się orientuje jaki typ to pieców? nie chciał bym iść na łatwiznę ale nie obraził bym się o jakiś przykład pieca który swobodnie ogrzeje 108 metrowe mieszkanie oraz ogrzeje wodę, apropo wody chciałbym aby w okresie ogrzewania mieszkania woda była podgrzewana z tego pieca a w okresie ciepłym za pomocą prądu, słyszałem ze istnieją takie bojlery którymi można podgrzewać wodę na takie dwa sposoby a skoro jesteśmy już przy bojlerach ilu litrowy bojler zamontować dla 2/3 osób.

i jeszcze jedno pytanie dotyczące grzejników jakiej firmy grzejniki są dobre, nie chciał bym kupować jakiś tandet, tak samo jakimi rurkami zrobić instalacje. Instalacji sam robic nie bede ale nie chce zeby fachowcy wcisnęli mi jakiś kit

 

 

serdeczne dzięki za każda wiadomość

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 2/3 osoby spokojnie starczy 150-200 litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach