Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niski Ciąg W Piecu Centralnym


bany13

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem dotyczący ciągu w piecu centralnym jestem początkującym więc proszę o wyrozumiałość. Problem polega na tym że do filara są podłączone dwa piece kocioł co i kuchnia kaflowa. W kuchni kaflowej jest bardzo wysoki ciąg natomiast w kotle co ciąg jest niski i czasami zdarza się że wylatuje z niego dym dodam że palę tylko węglem, koksem opałowym, i suchym drewnem mój piec to zębiec swk 14 kw a przewód kominowy wynosi 25x25. Proszę o szybką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Może naszkicuj,narysuj  ten pion komina ile ma metrów wysokości i co gdzie wpięte .

I w jaki sposób, średnice przyłączy itp.(im więcej tym lepiej)

Na pewno szybciej i celniej ktoś doradzi -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Musisz dorobic szczelne zamykanie czopucha od kuchni i zamykac jak palisz w piecu.

Chodzi oto że w kuchni niema czopucha ponieważ to piec murowany bezpośredni podłączony do komina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te źródła ciepła są wpięte na jednym poziomie ? czy na różnych

kuchnia jest wmurowana nieco wyżej niż kocioł co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Może naszkicuj,narysuj  ten pion komina ile ma metrów wysokości i co gdzie wpięte .

I w jaki sposób, średnice przyłączy itp.(im więcej tym lepiej)

Na pewno szybciej i celniej ktoś doradzi -_-

na szkicu wygląda to tak post-57291-0-48038600-1389337371_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem identyczną sytuację na starym mieszkaniu. Walczyłem różnymi sposobami,ale pomagało tylko zaślepienie wejścia do komina w kuchni gdy się nie paliło. Moja rada jest taka żebyś pomyślał(jeżeli jest taka możliwość)nad dorobieniem szybra na wejściu do komina z pieca kaflowego.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach