Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak Dostępu Do Zaworu Klapowego


katopo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wiem że to forum o instalascjach CO i CWU ale mam problem dotyczący instalacji wodnej w samochodzie pożarniczym.

w instalcji jest zawór klapowy do którego mam straszny dostęp (muszę się wciskać w bardzo małą szczelinę)

Mam pytanie o jakieś propozycjie dotyczące możliwości "przedłużenia" tego zaworu. Chdzi oto żeby w każdej chwili można było szybko otworzyć i zamknąć ten zawór. Ja jestem zielony w tych sprawch ale może koledzy z tego forum mają jakieś patenty na to. Może jakaś przekałdnia może jakiś silniczek sterujący. Proszę o pomoc i wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad rozwiązniem problemu i mam taki pomysł:

 

Może można by wykorzystać coś w stylu żmijki do rur jak na przykładowym zdjęciu:

http://krak-met.eu/allegro/zdjecia/Spirala_kanalizacyjna.jpg

 

trzeba by jakoś wykombinować mocowanie jednego końca do wajchy od przepustnicy a drugi do konsoli z boku samochodu.

Co wy o tym sądzicie? takie coś zdało by egzamin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już się poprawiam. Zawór wygląda tak:

02-tehaco.jpg

 

na obrazku w linku poniżej widać miejsce pontażu tego zaworu. TAm gdzie wydzą dwa duże węże gumowe to zaraz za tym dalszym jest stary orginalny zawór. Teraz jest tam założony zawór klapowy z rączką skierowaną ku górze.

http://www.otofotki.pl/img23/obrazki/mt701_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach