Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy Da Się Podgrzać Podłogę Przy Takiej Instalacji ..;)


bziku3

Rekomendowane odpowiedzi

 Cześć ,Panowie proszę o poradę. Moja instalacja c.o to kocioł na eko z zaworem 4d i pompką na zasilaniu,same grzejniki bez podłogówki,z naczyniem na strychu i bez zachowanych standardów w układaniu rurek,tak jak robi się to przy inst. grawitacyjnej.Pompa pracuje cały czas .Instalację całą robiłem sam ,choć nie jestem hydraulikiem.zbudowane jest to ;rurki miedź; grzejniki aluminiowe.Wszystko działa tak  trzeba. Budynek  2 kondygnacje i piwnica .

Teraz do SEDNA.

Jestem w trakcie remontu części piwnicy ,to jest ten poziom na którym stoi kocioł .W tej części co remontuję są zawieszone 3 grzejniki ,jeden w korytarzu ,drugi w pralni ,trzeci w małej łazience.

Będe robił wylewkę nową na podłodze na której wszędzie bedzie terakota i chciałbym  tę podłogę jakoś podgrzać. Chodzi o to, żeby te zimne płytki choć troche zcieplić.Nie zależy mi na tym ,by to podłoga grzała te pomieszczenia ,ale zeby można było na boso po tym łazic i sie nie zasmarkać.

Pytanie ,czy zadziała jakaś pseudo podłogówka na tym poziomie . Wychodzi to poniżej poziomu palnika jakies 30 cm.A jak zadziała ,to jak to podłaczyc .Trzy grzeniki /3 pomieszczenia/ 3 podłogi . Jestem na takim etapie ,że  dopiero przestawiam ścianki ,będe  wylewki robił .Nie ogranicza mnie ta przeróbka  w sensie ,że coś popsuję.

Sorrki za długi ten tekst ,ale próbowałem opisac sytuację.

pozdrawiam broda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Oczywiście da się zrobić podłogówkę w piwnicy (wcale nie pseudo) Ale musisz podnieść obecną wylewkę o prawie 20cm (minimum 10cm dobrego styropianu, 6cm wylewka, 2cm klej plus płytka)

Pytanie czy masz na to miejsce ? Jaka jest obecnie wysokość piwnicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach