Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piec I Cała Reszta Do Mieszkania W Kamienicy.


skarżyski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Zostało mi na ten rok zrobić ogrzewanie. Mieszkanie ma 70 m2, wysokość 3.20 m. Kamienica właśnie po remoncie. Mieszkanie ma ocieploną klatkę schodową, wymienione okna na nowe, nowe drzwi wejściowe. Jest to ostatnie piętro, 80% wysokości mieszkania pokrywa dach, który jest ocieplony. Strych jest także ocieplony, wełna 20cm. Poszukuje porady jaki piec dwu funkcyjny by był optymalny, grzejniki i rury do takiego mieszkania. Czy lepiej w takim wypadku grzejniki stalowe, czy aluminiowe. Rurki miedź czy tworzywo, czy puszone dołem czy górą. W mieszkaniu tym zamierzam trochę pomieszkać , więc szukam sprawdzonych firm. Prosiłbym o porady czego się wystrzegać, jakich firm, bo jestem laikiem w tym temacie. Wdzięczne będę za każde porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zalezonsci od ilości grzeników ale jak masz więcej niż 5 a będziesz lał nową posadzkę to proponuje rozdzialacz i od tego pex pod grzejniki do każdego po dwa rozdzialacz na ostro do kotła rurą PP fazer np. a wodę uzytkowa ale też z PP fazer albo miedz ,co do kotła moc taka jaka jest 22-24kW najlepiej kondensat np. Wolf ,natomiast jeśli masz już podłogę na wysjciowo to muszisz gonic rurki po scianach i wtedy to PP lub miedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to instalacja w miedzi bo będzie estetyczna ,kocioł np. CGB ,a grzejniki płytowe lub panelowe jak kto woli tu już co wybiezesz będzie dobre natomiast najlepsze moim zdaniem to grzejniki robione dla buderus ,ciężkie dobre i z dobrym gęstym wymiennikiem co bardzo ważne przy kotle kondensacyjnym ,możesz tez iśc w inny kocioł z otwartą komora lub zamkniętą ale co zaoszczędzisz na inwestycji to wydasz na gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej kolejności to Termet = Audi ?? :)