Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Dołączyć Do Kominka Kocioł Z Bojlerem?


Master1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum mam taki problem mam u siebie wykonane ogrzewanie podłogowe zasilane kominkiem z płaszczem wodnym. Kupiłem kocioł Zębiec 21kW i chciałbym go dołączyć do tej instalacji i dodać do tego bojler 200l stojący wykonałem taki schemacik dodam że nie znam się na ogrzewaniach tylko tyle co z internetu prosze skomentować schemat i chciałbym żeby była to jak najprostrza instalacja bez wiekszej automatyki. Z góry dziękuje za pomoc

post-53630-0-74141800-1378067391_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum mam taki problem mam u siebie wykonane ogrzewanie podłogowe zasilane kominkiem z płaszczem wodnym. Kupiłem kocioł Zębiec 21kW i chciałbym go dołączyć do tej instalacji i dodać do tego bojler 200l stojący wykonałem taki schemacik dodam że nie znam się na ogrzewaniach tylko tyle co z internetu prosze skomentować schemat i chciałbym żeby była to jak najprostrza instalacja bez wiekszej automatyki. Z góry dziękuje za pomoc

post-53630-0-74141800-1378067391_thumb.jpg

najlepiej rury od kominka a przynajmniej powrót sprowadzić do powrotu kotła i tam zamontować zawór 3d i jak kominek pracuje to kocioł jest odcięty a jak kominek nie pracuje to pracuje kocioł a najbezpieczniej jest podłączyć kominek zasilnie do powrotu kotła a powrót z instalacji do powrotu kominka tylko wszystko zależy jak chcesz to użytkować bo jeśli priorytetowo kominek to podpowiedz pierwsza natomiast jeśli będziesz alił jak się uda to podłącz jak powyżej drugą opcję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

schemat niestety zawiera poważny błąd, brak ochrony powrotu przed niską temperaturą

 

Napisz coś więcej o domu który ogrzewasz: ile m2, jak ocieplony