Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba O Dobór Odpowiednich Średnic Rur Co I Cwu


bubes

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. :)

To moj pierwszy post. Jestem samoukiem=samorobem. Przeprowadzam właśnie kapitalny remont byłego sklepu- przerabiam go na swoje mieszkanie właściwie zostało samo CO I CWU. Narysowałem jak wyglądają pomieszczenia i gdzie znajdują się grzejniki oraz punkty wody. Piwnica, która ma taka sama powierzchnie taką samą co góra będzie kiedyś zaadoptowana, narazie nic tam nie ma. Łazienka i kuchnia jest zrobiona tzn z każdego punktu poschodziłem do piwnicy rurkami PP fi 20. Wybrałem system zgrzewany gdyż jest tani i szybki w montażu, ze zgrzewaniem jak i lutowaniem nie ma problemu z mojej strony. cala instalacja będzie w piwnicy tzn CO I CWU a kotłownia centralnie pod łazienka. tam gdzie jest napisane fi 15,18 tam jest już pociągnięta instalacja,tam gdzie nie ma to tak jak planuje ją pociągnąć. Nie bardzo wiem jak dobrać odpowiednie średnice rur do CO I CWU a na hydraulika mnie nie stać. Jeśli chodzi o ogrzewanie to mam w planach gazówkę i piec na paliwo stale plus jakiś zasobnik 200-250l (być może z automatyką sterującą). budynek nie ocieplony-jeszcze w tym roku to zrobię. Bardzo bym prosił forumowiczów o poradę odnośnie doboru średnicy rur do wody oraz centralnego. Pozdrawiam

post-50550-0-82443400-1366808169_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO I CWU nie jest połączone. Co do podgrzania CWU z gazówki to myślałem chyba o kotle dwufunkcyjnym ? Nie bardzo znam sie na tym i nie wiem co wybrać,dobrać. Co do zasilenia wody to główną nitkę chcę puścić rurą fi 32 PP póżniej rozgałęzienia na 25 i 20 ,będzie okej? Jaką średnicą zasilić CO chodzi mi o to aby wyjść z kotłowni i jechać sobie już dalej, zależy mi aby pociągnąć instalację do grzejników,kotłownię chcę zrobić póżniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze CO chcesz zrobiz z miedzi

wiec z kotla wychodzisz 22